• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Sörön10

Jag har, på min sambos inrådan, fortsatt att prata med dem angående min bolero. De är rätt lustiga. De erkänner att de gjort fel. De säger också att jag skulle klagat inom 7 dar. Samtidigt säger de att den informationen inte fanns på hemsidan när jag beställde. 

Hur fan ska man veta det då??

Igår kom de med förslaget att jag ska beställa en ny klänning och få en gratis bolero som passar den.

Då skrev jag att jag inte ville ha en ny klänning, utan en bolero som passar till klänningen jag köpte först, helt enligt min ursprungliga order!

Då föreslår de istället att jag får köpa en ny bolero som jag får för halva priset, plus frakt!!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta!! Hur kan man komma med krav i efterhand?? Ska jag läsa deras tankar?? 

• Katarina Michael

Sånt blir man fruktansvärt iritterad på!! Fortsätt ligga på och typ säg att du kommer svartmåla dem och gå ut på bröllopsforum och varna från att handla av dem, de gjorde jag!

• Sörön10
    Katarina Michael skrev 2010-06-15 14:08:25 följande:
    Sånt blir man fruktansvärt iritterad på!! Fortsätt ligga på och typ säg att du kommer svartmåla dem och gå ut på bröllopsforum och varna från att handla av dem, de gjorde jag!
    Ja jag får väl göra det... Vill ju ha min bolero som jag beställde den!! I rätt storlek! Har ju redan betalat den! Det är inte kul att lägga ut pengar på en ny! Försöker hålla ner alla kostnader, därav kinaförtaget från första början! 

Bajs-dream! 

• Missladybug

Är det någon som besällt en klänning med snörning bak? Jag fick bilder på min klänning idag och snörningen ser konstig ut. De har bara snörat två gånger så det är två stora "kryss" på ryggen. På originalbilden är det snörat många gånger. Titta gärna i mitt galleri. Har det sett ut så här på era klänningar också? Går det att fixa?

• Pendragon

Jag ska gifta mig den 17:e september och jag vet verkligen inte hur jag ska göra.. Är väldigt förtjust i Lilly's klänningar och har funderat mycket på att ha en därifrån. Men sen tipsade någon mig om den här sidan, och jag har sett svar från både jättenöjda och grymt onöjda kunder. What to do?
    Alla företag kan ju göra fel egentligen. Men jag hittade en jättevacker klänning på den här sidan som är 3000:- billigare än exakt samma klänning här i Sverige.. Och det är ju en jättestor skillnad, särskilt när man inte har så stor budget..

• MiaSKPG

kul att det finns en särskild tråd för shopindream. Jag beställde min och min tärnas klänning där i början av december, den skickades på julafton och levereades fram till min dörr i onsdags. Och den var PERFEKT! Jag kan inte klagga på en enda grej! Min tärnas klänning var också helt underbar. Och med julrean som var så fick vi dem båda för 2100kr. Billigt och bra!
    Men en grej funder jag på, det följde med en ca 1 meter lång kedja med en hake i varje ende, vad ska den användas till? Jag försökte hitta nåt fäste att sätta den i när jag skulle hänga upp klänningen så inte släpet tar i golvet men det fanns inget sånt....?

• MiaSKPG
    Missladybug skrev 2010-12-13 09:09:09 följande:

Är det någon som besällt en klänning med snörning bak? Jag fick bilder på min klänning idag och snörningen ser konstig ut. De har bara snörat två gånger så det är två stora "kryss" på ryggen. På originalbilden är det snörat många gånger. Titta gärna i mitt galleri. Har det sett ut så här på era klänningar också? Går det att fixa?

jag har snörning bak på min och när den kom hade de bara satt i snören lite löst i två öglor men det finns öglor längs hela ryggen och det blev jättefint när jag satte i snöret själv.
  • Cupcake queen
    MiaSKPG skrev 2011-01-10 12:31:00 följande:
    kul att det finns en särskild tråd för shopindream. Jag beställde min och min tärnas klänning där i början av december, den skickades på julafton och levereades fram till min dörr i onsdags. Och den var PERFEKT! Jag kan inte klagga på en enda grej! Min tärnas klänning var också helt underbar. Och med julrean som var så fick vi dem båda för 2100kr. Billigt och bra!
    Men en grej funder jag på, det följde med en ca 1 meter lång kedja med en hake i varje ende, vad ska den användas till? Jag försökte hitta nåt fäste att sätta den i när jag skulle hänga upp klänningen så inte släpet tar i golvet men det fanns inget sånt....?
    Kedjan är en upphängnings anordning för släpet, läste det på en annan sida.
  • MiaSKPG

jo jag har ju också tänkte på det men fattar inte alls hur man gör med det :-/

• Cupcake queen
    MiaSKPG skrev 2011-01-11 15:11:39 följande:
    jo jag har ju också tänkte på det men fattar inte alls hur man gör med det :-/
    Jag läste någon hade sökt på youtube och fått se där.
  • Villabona Djuric

vet inte om det finns så många aktiva på denna tråd, men ville bara förmedla till någon att jag tagit mod och beställt min klänning på shopindream idag :)
    Wish me luck!

• Marianne84

Good luck! Funderar själv beställa en klänning därifrån, men är delad på 2........ what to do what to do..... 

• reebec
    Villabona Djuric skrev 2011-01-19 21:40:14 följande:
    vet inte om det finns så många aktiva på denna tråd, men ville bara förmedla till någon att jag tagit mod och beställt min klänning på shopindream idag :)
    Wish me luck!
    Spännande, jag beställde min idag. Bliev en egen design, chattade med en tjej i tre timmar tills jag blev nöjd med färg och form. Har du fått din klänning ännu?
  • reebec
    sofiia skrev 2013-03-18 22:36:25 följande:
    finns denna tråd nu??
    Lite dåligt med aktivitet tror jag. Men är det något du funderar på? Jag blev supernöjd, fick göra några små ändringar själv, men i övrigt skulle jag gärna beställa där igen.
Svar på tråden Nya Shopindream- tråden