• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • 20100710

jag skulle propsat på att bara betala den summa som först stod på hemsidan, det är ju trots allt den summan som kunden ser. Hur mycket har du betalat? Om det inte är alltför mycket skulle jag nästan valt en annan leverantör, skulle blivit skitförbannad {#lang_emotions_demon}!!

• kokosbollen

Nu har jag betalt 1700sek, men då var det med frakt med. Det är inte jättemycket. Men jag har inte mycket penagr och jag valde att chansa och beställa därifrån bara för att det var billigt.

• 20100710

ok.. ja jag vet inte hur du ska göra {#lang_emotions_frown}

• Katarina Michael
    kokosbollen skrev 2010-05-14 19:57:14 följande:
    Nu har jag betalt 1700sek, men då var det med frakt med. Det är inte jättemycket. Men jag har inte mycket penagr och jag valde att chansa och beställa därifrån bara för att det var billigt.
    Jag hade stått på mig att du faktiskt köpte varan och även betalt för den. Att dem sen ändrat priset efteråt är ju inget du kan styra över.

100dollar är ju jättehöjdning. Som du säger de hade 50 dollar rabatt och priset blir över deras orginarie pris. Minst du kan begära är att få dina rabatt på de nya orginalpriset om du jättegärna vill ha den, men risken finnas att dem gör den dåligt och i du ändå i slutändan blir besviken.

• BlivandeFruPettersson

kokosbollen skrev 2010-05-14 19:57:14 följande:

Nej men vad fånigt! (ursäkta, men jag kommer inte på något bättre ordval här). Jag lyckades tima in min beställning så att priset gått från 105 dollar till 145, men att vara medveten om 40 dollar extra från början är ju en helt annan sak än att få betala 100 dollar extra efter beställningen. Det är ju ändå en del pengar om budgeten är tight. Dessutom känns det ju rätt konstigt att du ska betala en prishöjning som kommer i efterhand.

• kokosbollen

Svarade att jag beställt och betalat när klänningen kostade $149 och att jag förväntar mig att få en fin klänning till det priset.

Fick bara svaret att jag inte får det, vill jag ha klänningen får jag betala $100 till...

• Sörön10

Men shit! 

Vad dåligt av dem!! Fråga varför de inte höjer priserna på sidan INNAN folk kan beställa! Säg att detta kommer att förstöra deras rykte och att du tänker avråda alla du känner att beställa därifrån! 

• minimis

En prishöjning i efterhand är INTE ok! Det är inte vad du beställt! Säg åt dem att skicka tillbaka pengarna omedelbart! Beställt från t.ex. sheshopping där priserna totalt är lika, men i deras priser ingår frakt.

Har själv beställt min klänning från shopindream och hoppas på att få hem den nästa vecka. SPÄNNANDE!!!

• minimis

ThereseR skrev 2010-05-05 22:39:51 följande:
    Jag har ingen aning..... någon med extremt utåtstående bröstvårtor kanske?:) Men jag hade nästan hellre haft det än de där plättarna på brösten:)

Jag köpte en klänning med såna inlägg en gång, det var bara att klippa av tråden de satt fästa med, mellan underklänning och "överklänning".

• Tokstolla

kokosbollen:

I Sverige hade det varit lätt att reklamera men i Kina? Usch jag tänker bara på scenariot OM du får klänningen vilket tyg får du då? Kommer den verkligen se ut som du vill. 

Jobbig sits. 
    Kolla runt lite och fråga om du kan få den där klänningen hos någon annan för det priset.

Lycka till!

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden