• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Katarina Michael
    SessanC skrev 2010-05-04 14:39:39 följande:
    Hej! Är det någon här som returnerat klänningen/klänningarna till Shopindream pga felleverans? Hur gjorde ni? Kan man skicka paket med "mottagaren betalar"? Jag vill nte betala för returen när det är de som gjort fel ju... Jag har nämligen fått hem två tärnklänningar som bara har ett rätt, modellen. Färg och storlek är fel. Dessutom har den ena pärlor på, som inte jag beställt... Tacksam för tips! <3  
    Jag försöker reklamera min klänning men de vill inte svara på mina mail.

Men du får maila dem och kommunicera och typ skicka bilder för bevis dem som gjort fel.

Vad jag hört så behöver man inte skicka tillbaka utan de skickar en ny vara, blir för dyrt att be oss skicka tillbaka den då frakten nästan är lika dyr som klänningen...

Men lycka till med reklamationen!

• fru raring

Jag fick pengarna tillbaka, utan allt för mycket tjat. Men så hade de inte lyckats med att få varken modell, färg, tyg eller storlek rätt. Dessutom var klänningarna OTROLIGT dåligt sydda. Så tyvärr tjejer, jag skulle inte rekommendera någon att handla därifrån.

• BlivandeFruPettersson

Nämen ta och kamma er Shopindream! Fick nog av att mecka med inloggning där och PayPal förut så jag sköt upp beställningen lite, och när jag kommer tillbaka några timmar senare är priset $40 högre. Wut? Okej, det är ingen summa att prata om, men vad ska det föreställa? Har varit samma pris i månader nu...

• Blivandefrueriksson

den klänningen jag beställde kostade 129 då jag betalde nu är den uppe i 229 den höjdes med 20 d i taget hela tiden.

• SessanC
    Katarina Michael skrev 2010-05-04 20:28:53 följande:
    Jag försöker reklamera min klänning men de vill inte svara på mina mail. Men du får maila dem och kommunicera och typ skicka bilder för bevis dem som gjort fel. Vad jag hört så behöver man inte skicka tillbaka utan de skickar en ny vara, blir för dyrt att be oss skicka tillbaka den då frakten nästan är lika dyr som klänningen...   Men lycka till med reklamationen!
    Jag har mailat dem och de har sagt att de ska skicka mig nya klänningar, men att jag först ska skicka tillbaka de gamla... Jag mailade tillbka och frågade hur de hade tänkt att betala för den fakten. Har inte fått svar på det än (mailade dem igår). Jag ska väl aldrig stå för frakten av de felaktiga klänningarna??
  • 20100710

Sessan, gå in på deras sida och ta kontakt med dom på live chatten, där svarar dom snabbt!

• Tokisen

Detta mailet fick jag precis från dem, någon som kan förklara lite vad dem menar?

Dear,

Due to the Labour Day in China, the workers don't work during the holiday. So we have to delay the delivery. We will send your dress out this week. I appreciate your understanding.

2010-05-05

Should you have any enquiry, please feel free to contact us.
    Best regards,
    Customer Service: Ellie

Tel:86-28-66686067

• 20100710
    Tokisen skrev 2010-05-05 09:22:14 följande:
    Detta mailet fick jag precis från dem, någon som kan förklara lite vad dem menar? Dear,   Due to the Labour Day in China, the workers don't work during the holiday. So we have to delay the delivery. We will send your dress out this week. I appreciate your understanding.   2010-05-05  Should you have any enquiry, please feel free to contact us.Best regards,Customer Service: Ellie Tel:86-28-66686067  
    ja det är nån högtid där, men den ska enligt shirley vara över idag. jag skulle egentligen haft min klänning nu men det är försenat pga labours day.. 
  • Lyckliga013bruden

Tokisen

Det har haft helgdag och blivit försenade med klänningen. Men det verkar som de kommer skicka den denna vecka. Och dem uppskattar din förståelse.

Det är så jag tolkar mejlet med min översättning.

• Tokisen

Tack så mycket för er hjälp, det verkar ju väldigt bra om dem skickar denna veckan.
    Hur lång tid brukar det ta för frakten?

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden