Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Men du får maila dem och kommunicera och typ skicka bilder för bevis dem som gjort fel.
Vad jag hört så behöver man inte skicka tillbaka utan de skickar en ny vara, blir för dyrt att be oss skicka tillbaka den då frakten nästan är lika dyr som klänningen...
Men lycka till med reklamationen!
Jag fick pengarna tillbaka, utan allt för mycket tjat. Men så hade de inte lyckats med att få varken modell, färg, tyg eller storlek rätt. Dessutom var klänningarna OTROLIGT dåligt sydda. Så tyvärr tjejer, jag skulle inte rekommendera någon att handla därifrån.
Nämen ta och kamma er Shopindream! Fick nog av att mecka med inloggning där och PayPal förut så jag sköt upp beställningen lite, och när jag kommer tillbaka några timmar senare är priset $40 högre. Wut? Okej, det är ingen summa att prata om, men vad ska det föreställa? Har varit samma pris i månader nu...
den klänningen jag beställde kostade 129 då jag betalde nu är den uppe i 229 den höjdes med 20 d i taget hela tiden.
Sessan, gå in på deras sida och ta kontakt med dom på live chatten, där svarar dom snabbt!
Detta mailet fick jag precis från dem, någon som kan förklara lite vad dem menar?
Dear,
Due to the Labour Day in China, the workers don't work during the holiday. So we have to delay the delivery. We will send your dress out this week. I appreciate your understanding.
2010-05-05
Should you have any enquiry, please feel free to contact us.
Best regards,
Customer Service: Ellie
Tokisen
Det har haft helgdag och blivit försenade med klänningen. Men det verkar som de kommer skicka den denna vecka. Och dem uppskattar din förståelse.
Det är så jag tolkar mejlet med min översättning.
Tack så mycket för er hjälp, det verkar ju väldigt bra om dem skickar denna veckan.
Hur lång tid brukar det ta för frakten?