• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Sörön10

Jag undrar samma sak! Vågar man sprätta upp fodret från insidan och ta ut dem den vägen? 

• Katarina Michael

Tänkte bara berätta att jag fortfarande inte fått min klänning byt, nu vägrar de svara på mina mail....riktigt besviken är jag!!

Så alla er som beställer, skriv att ni är längre än ni är så ni slipper att få den för kort....sy upp är lättare än att ha en för kort klänning...

• HildaClaud

Jag har fått mina klänningar..
    Vill säga att dom är väldigt välsydda och verkar vara i fin kvalitet.
    Men, jag beställde en bröllopsklänning i "A-line" har varit massa klydd med underkjolen som dom inte hade på lager och jag kunde inte få bild på och ja... asså jag kan väl säga att jag tycker om klänningen, men det är bara inte alls modellen jag beställde.
    Jag vet inte om jag är petig, men midjan slutar inte alls som på bilden utan går ner till låren. Det känns inte riktigt som en A-line och underkjolen känns lite stor för klänningen. jag undrar faktiskt om de alls provat klänning+underkjol innan dom skickade iväg dom. Den känns mer som en mermaide.. el va säger ni? bilder på klänningen finns i mitt galleri.
    Men nu är jag i tvivel.. ska man klaga och försöka få en ny? el är den bra som den är. Jag blev väldigt besviken när jag först provade den. Men igår hade jag några väninnor här som tyckte att den va jättefin. Den växer i mina ögon men den va som sagt inte som jag förväntat mig, inte den modell jag drömt om liksom... jag kanske bara har för höga krav?
    Jag försöker komma in på shopindream men det är nåt fel på sidan.. så jag har ingen bild på "orginalet". men lägger in så fort jag får fatt i den:)

• Skimmra

Jag tycker att du ser jättfin ut i klänningen HildaClaud men som du skrev så ser underkjolen inte riktigt ut att passa. Du borde som sagt nog ha en för sjöjungfrumodell istället så blir det inte riktigt så "puffigt" uppe vid låren. Som sagt, du ser jättefin ut i den!

• HildaClaud

Tack:) va glad jag blir! Man är ju lite rädd för att väninnorna vill vara snälla när jag sagt att jag blev besviken. Men då gör jag helt enkelt så att jag får hitte en annan underkjol, så satsar jag på att det gör trixet:)

• Lyckliga013bruden

HildaClaud

Jag tycker också klänningen är snygg, ser ut och sitta som den ska också. Kan du gå, stå, sitta, röra dig i den? så tycker jag du ska behålla den men ändå prata med shopindream om att det blivit fel du kanske kan få några kronor tillbaka eller så.

• BlivandeFruPettersson

Någon som försökt komma in på shopindream idag? Har suttit här ett bra tag nu och får bara upp något error-meddelande, typiskt när jag skulle kolla vad som ska mätas och hur...

• Blivandefrueriksson

får bara error med

• 20100710

för mig fungerar det att komma in på sidan.. Hoppas dom skickar min klänning snart, den skulle gå iväg efter 1a maj.. å det är det ju nu {#lang_emotions_laughing}

• Blivandefrueriksson

nu funkar den igen

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden