• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Friesia

Verkar som man ska vara övertylig med allt...

• Katarina Michael

Min bild var med korsett men den kom utan. de skyllde med att jag inte specificerat de....

BlivandeFruPettersson maila och påpeka,lättare att ändra när dem har den hemma än när du fått den.

• BlivandeFruPettersson

Fick just ett av deras "dear, don't worry" svar, och det gick i stort sett ut på att de syr enligt bilden men tackade för påminnelsen så nu håller jag tummarna för att resten av klänningen sys rätt också.

• kokosbollen

Har kikar runt i denna tråden hur länge som helst!

Nu har jag oxå vågat beställa!!! Spännande!

• 20100710

spännande kokosbollen {#lang_emotions_laughing} vilken klänning har du beställt?

• kokosbollen

Den i mitt galleri!

Hoppas de gör den snygg på baksidan med! Baksidebilden på deras sida var på en helt annan klänning...

• kokosbollen

Nu så får jag ett mail att de har höjt priset på min klänning med 100 dollar! Efter jag beställt och betalt!! Ser nu att de höjt priset på hemsidan idag med!!!

Vad ska jag göra??? Har VÄLDIGT tajt budget!!!

Någon som har varit med något liknande??

• 20100710

men kokosbollen, om du redan betalt så kan dom väl inte begära mer pris för själva klänningen?? låter helskumt..

• kokosbollen

Jag vet! Det högre priset är högre än det ordinarie priset de hade på hemsida! Sen var den nedsatt $50.

De här skickade de:

Dear, 
    I'm sorry to inform you that you should pay for the additional $100 for making your dress due to the increased fabric for your dress. As all the dresses in our site are custom-made, we don't have any inventory yet.
    When we start to make your dress, we need to purchase the fabric from our supplier who recently increase the price. we need to guarantee the top-grade quality, therefore, you're required to pay for this extra. 
    If you're agree, we will request the payment to you via PAYPAL. Our sincere thanks for your forbearance.  We apologize for all the inconvenience so caused. 

• kokosbollen

Oj, såg nu att lite text inte kom med. Men jag tror man förstår ungefär.

Vad ska jag göra???

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden