Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Verkar som man ska vara övertylig med allt...
Min bild var med korsett men den kom utan. de skyllde med att jag inte specificerat de....
Så BlivandeFruPettersson maila och påpeka,lättare att ändra när dem har den hemma än när du fått den.
Fick just ett av deras "dear, don't worry" svar, och det gick i stort sett ut på att de syr enligt bilden men tackade för påminnelsen så nu håller jag tummarna för att resten av klänningen sys rätt också.
Har kikar runt i denna tråden hur länge som helst!
Nu har jag oxå vågat beställa!!! Spännande!
spännande kokosbollen vilken klänning har du beställt?
Den i mitt galleri!
Hoppas de gör den snygg på baksidan med! Baksidebilden på deras sida var på en helt annan klänning...
Nu så får jag ett mail att de har höjt priset på min klänning med 100 dollar! Efter jag beställt och betalt!! Ser nu att de höjt priset på hemsidan idag med!!!
Vad ska jag göra??? Har VÄLDIGT tajt budget!!!
Någon som har varit med något liknande??
men kokosbollen, om du redan betalt så kan dom väl inte begära mer pris för själva klänningen?? låter helskumt..
Jag vet! Det högre priset är högre än det ordinarie priset de hade på hemsida! Sen var den nedsatt $50.
De här skickade de:
Oj, såg nu att lite text inte kom med. Men jag tror man förstår ungefär.
Vad ska jag göra???