• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • BlivandeFruPettersson

Okej, nu har min klänning varit klar i tre dagar enligt order status, men det står fortfarande "waiting for logistics to confirm". Någon mer det har varit så för?

• minimis

BlivandeFruPettersson skrev 2010-05-24 22:41:12 följande:
    Okej, nu har min klänning varit klar i tre dagar enligt order status, men det står fortfarande "waiting for logistics to confirm". Någon mer det har varit så för?

Min var också så över helgen, de skickade den på måndagen och på torsdagen hade jag klänningen.

• BlivandeFruPettersson

...och dagen efter mitt gnäll fick jag mail med tracking number hos DHL. Wheee, äntligen är den på väg {#lang_emotions_sunny}.

• las vegas bruden
    Sörön10 skrev 2010-05-23 01:35:54 följande:
    Jag vill bara säga att jag är nöjd med min klänning! Fick den för en månad sen tror jag (time flies).  Bara så ni vet att det kan gå bra också! =)
    Samma här! Min klänning var jättefin och satt perfket! =) Hoppas det är fler som kommer bli nöjda.
  • 20100710

jag är åxå nöjd!!!!så som sagt, det kan gå bra åxå {#lang_emotions_smile}

• mrschill

Nu har jag hämtat min klänning hos sömmerskan som fick sy in den 4cm på vardera sida!! Har lagt ut bilder i galleriet, känner mig nöjd nu

• mrschill

Hade nog missat att ändra inställningarna..  Nu ska det nog funka

• minimis

Min syster fick hem sin klänning idag. Den var verkligen jättefin!!! Däremot var inte överdelen den hon beställde, o så gick dragkedjan sönder direkt. Men hon är jättenöjd iaf!

• BlivandeFruPettersson

Fick min klänning igår, och oj vad fin den är! Helt rättsydd och allt - tror jag är kär

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden