Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Okej, nu har min klänning varit klar i tre dagar enligt order status, men det står fortfarande "waiting for logistics to confirm". Någon mer det har varit så för?
Min var också så över helgen, de skickade den på måndagen och på torsdagen hade jag klänningen.
...och dagen efter mitt gnäll fick jag mail med tracking number hos DHL. Wheee, äntligen är den på väg .
jag är åxå nöjd!!!!så som sagt, det kan gå bra åxå
Nu har jag hämtat min klänning hos sömmerskan som fick sy in den 4cm på vardera sida!! Har lagt ut bilder i galleriet, känner mig nöjd nu
dina bilder syns inte...
Hade nog missat att ändra inställningarna.. Nu ska det nog funka
Min syster fick hem sin klänning idag. Den var verkligen jättefin!!! Däremot var inte överdelen den hon beställde, o så gick dragkedjan sönder direkt. Men hon är jättenöjd iaf!
Fick min klänning igår, och oj vad fin den är! Helt rättsydd och allt - tror jag är kär