• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Katarina Michael

Efter 3månader av tjafs och nu till slut hot om att skriva dåligt om dem i receptioner här i sverige så kunde de tar på sig felet och jag får 80 dollar tillgodo, dvs jag fick 20 dollar extra men får betala frakten själv.

Bättre än ingenting.

• Sörön10

alla ni som får era beställningar, notera att ni har 7 dagar på er att klaga, så syna allting direkt! Missade med två dagar.. De har sytt min bolero på tok för liten, men när jag väl fått tid att mäta den och kolla så hade jag missat med två dar. De påtalade dock inte det då direkt, utanförst efter att jag återkommit med foton på måttband och bolero.

Bara så ni vet... Suck! 

• Greeneyes

Sörön10 skrev 2010-06-03 11:35:58 följande:
    alla ni som får era beställningar, notera att ni har 7 dagar på er att klaga, så syna allting direkt! Missade med två dagar.. De har sytt min bolero på tok för liten, men när jag väl fått tid att mäta den och kolla så hade jag missat med två dar. De påtalade dock inte det då direkt, utanförst efter att jag återkommit med foton på måttband och bolero. Bara så ni vet... Suck! 

Sörön: har för mig att alla som beställt bolero fått för liten, och när de sprättat upp sömmen så visade det sig att det var galet mycket sömsmån, typ 7 cm tyg innanför. Och då kan man ju sy om den själv Värt att kolla kanske, eftersom jag vet att du är sykunnig

• Sörön10

Ja jo, jag har hört det också.. Men jag riskerar nog bara att förstöra den helt, vilket då resulterar i att jag inte ens kan sälja den för billig penning.. Den är fin egentligen, men snarare storlek L än XL. 

• Katarina Michael

Skit va trist! Var står de någonstans?

• minimis

Jag provade klänningen idag igen, nu går den nog att stänga, om vi knytit igen ordentligt. Men till 3/7 kommer jag nog i den utan problem!

• Katarina Michael
    Sörön10 skrev 2010-06-03 15:24:41 följande:
    Om du menar mig, så har jag ingen aning... Det var tydligen nån annan som tog tag i klagomålen och de skickade nån länk.. Här: www.shopindream.com/page-returngood.html
    Den sidan är ju ny, de fanns inte för 2 månader sen. Då jag sökt efter hur man skulle reklamera. Gissar de gör de nu för de fått en massa klagomål.

• Sörön10
    Katarina Michael skrev 2010-06-03 16:15:43 följande:
    Den sidan är ju ny, de fanns inte för 2 månader sen. Då jag sökt efter hur man skulle reklamera. Gissar de gör de nu för de fått en massa klagomål.  
    Shit vad dåligt!! Jag beställde ju min klänning 9/2 så jag misstänker att den inte fanns då heller... Då borde ju inte den gälla. Det måste ju vara så att regler de har när man beställer är de som gäller, som för alla andra normala situationer.

Men jag orkar nog inte riktigt bråka med dem.. Men det är fult! 

• kokosbollen

Min klänning skulle ha varit klar 6/6 och det står fortfarande Order Onhandling. Nån som varit med om det?

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden