• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • 20100710

kokosbollen, kräv att få pengarna tillbaka! finns ju många andra företag att beställa ifrån. Det där är inte ok. Hoppas det löser sig!

• Josssie

Kokosbollen - kräv pengarna tillbaka. De kommer definitivt ge dig det eftersom de inte påbörjat något arbete än. Även om jag är mycket nöjd med mina klänningar skulle jag faktiskt avråda från att beställa från shopindream. 

• Katarina Michael

Ja jag kan tyvärr inte heller än att avråda, haft jättemycket strul pga de sytt en av mina klänningar fel, för kort, för liten och totalt felsydd och nu snackat med dem i över 2 månader för att reklamera den och än har jag inte kommit någonstans, så om du inte har tid och ork så välj ett annat ställe att köpa den på.

• Dream Messiah

Hej på er!

Vill gärna att min klänning ska vara UTAN släp, så jag måste hitta en duktig sömmerska i Stockholm som kan göra det åt mig. Tacksam för alla tips!

• minimis

Fick hem min klänning igår och den var fantastiskt fin! Kanske att den är något lång, men måste prova ordentligt med skor på. Sen kanske den även var för liten upptill, men min mamma var så lam på att dra åt korsetten så får testa med tärnans hjälp imorgon. Men sånt går ju att rätta till till en billig peng!

• BlivandeFruPettersson

Whee, äntligen står det "waiting for logistics to confirm" när jag kollar order status för åttioelfte gången. Bara att hoppas att klänningen hinner komma under nästa vecka.

• ThereseR
    minimis skrev 2010-05-16 00:26:32 följande:
      Jag köpte en klänning med såna inlägg en gång, det var bara att klippa av tråden de satt fästa med, mellan underklänning och "överklänning".
    Men då måste man ju sprätta upp hela överstycket`?:( Det går inte att "komma in" i klänningen utan att sprätta....

• ThereseR

Du som fått prishöjning "i efterskott". Sätt emot att du har rätt att betala det pris du köpt den för. Ett avtal är ett avtal, även i Kina. Annars, kräv pengarna tillbaks.

• kokosbollen

Nu ger jag upp! Har bråkat med dem hela veckan! Har betalt in $100 extra idag!

Är helt inställd på att det är bortkastade pengar! Men håller endå en liten tumme på att jag kommer få min drömklänning!

Handla inte från shopindream!!!

• Sörön10

Jag vill bara säga att jag är nöjd med min klänning! Fick den för en månad sen tror jag (time flies). 

Bara så ni vet att det kan gå bra också! =)

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden