Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Yay, då ska här beställas! En sista undran bara: det står att man ska ange alla mått i inches, och det är jag med på när det gäller byst, midja och stuss, men är det samma på hollow to hem och längd? Känns lite knasigt att skriva att jag är 68 inches lång istället för i feet och inches. Kanske bara jag, men vill ju få det rätt från början.
Fast min är förkort och går inte alls att använda, alla pengarna åt skogen eftersom shopingdrem inte vill ta på sig skulden....trots jag angivet rätt mått o så.... hade heldre betalt 500kr och kunnat använda kjolen....
Meeeen... den här beställningen går mig på nerverna. Hade fyllt i alla mått och skulle lägga i kundvagn, då visar det sig att man måste välja standardstorlek också. Grejen är att om jag väljer en som passar byst/midja/stuss så kommer den vara åt skogen för lång och om längden är okej så får jag sluta äta helt nu för att komma i klänningen . Hur övertydlig behöver man vara i tilläggsinformation för att de ska sy enligt måtten och inte standardstorlek eller någon kompromiss mellan dem?
så fort du lagt till egna mått så går de efter dem och inte det snadars måttet. det är typ en bugg som man måste fylla i för att kunna gå vidare. så fyll i måtten och en standard stl, fungerade utmärkt för mig.
Nej, då tycker man ju att det skulle gå att välja mellan att beställa i standardstorlek eller custom made, menmen nu är det ifyllt i alla fall . Tack för hjälpen tjejer!
Hej! Är det någon här som returnerat klänningen/klänningarna till Shopindream pga felleverans? Hur gjorde ni? Kan man skicka paket med "mottagaren betalar"? Jag vill nte betala för returen när det är de som gjort fel ju...
Jag har nämligen fått hem två tärnklänningar som bara har ett rätt, modellen. Färg och storlek är fel. Dessutom har den ena pärlor på, som inte jag beställt...
Tacksam för tips! <3