• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Lyckliga013bruden

fru raring

Vad kul att läsa att någon tar det med humor!!

Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig.

• Förväntan2010
    Skimmra skrev 2010-04-26 13:19:29 följande:
      Åh snälla visa bilder!!! (för det är väl inte den bilden som du har i ditt galleri redan, eller?)
    Jo det var den klänningen, men det är shopindream som har knäppt den, nu har jag lagt in två bilder som jag själv har knäppt! :) Men jag blev glatt överraskad för den var mycket snyggare i verkligheten än på bild!

Fru Raring: fy va tråkigt att det blev så mycket fel för dig...!

• Friesia

Fru Raring: Men fy så trist att det blev så mycket fel!

Det ska bli väldigt intressant och se hur den andra klänningen ser ut som dom ska ersätta mig med, om de är identiska.
    Jag är supernöjd med min som jag fick förutom längden då hehe Den känns precis som de fina jag provat i butik att ha på sig!

• 31Juli

Nu finns det bild på min klänning i mitt galleri. Den sitter nästan perfekt. Tärnklänningen däremot har de lyckats göra i samma mått som min så vi får se om hon får på sig den.

• snuttfia

31Juli skrev 2010-04-27 17:18:51 följande:
    Nu finns det bild på min klänning i mitt galleri. Den sitter nästan perfekt. Tärnklänningen däremot har de lyckats göra i samma mått som min så vi får se om hon får på sig den.

Du måste göra galleriet synligt :)

• 31Juli
    snuttfia skrev 2010-04-27 19:28:29 följande:
      Du måste göra galleriet synligt :)
    Nu tror jag det ska gå att titta :) Tärnklänningen passade ganska perfekt, vi har nästan samma storlek så det är ju tur :)
  • 20100710

nu har dom skickat bilder på min klänning! Jag blev totalt överraskad, den ser helt gudomlig ut =) Hoppas nu bara att den sitter bra också, nu är jag om möjligt ännu mer otålig tills klänningen kommer.. Bild finns i galleriet {#lang_emotions_laughing}

• ängeln24

Jag fick mina klänningar nu.
    Min passar och ser väldigt fin ut, bra tyg ungefär som jag tänkt mig
    Dock är det som en insydd BH i klänningen vilket jag inte hade tänkt mig. Har man en DD kupa vill man ha riktiga saker. Så en sömmerska så kommer det bli kanon!
    Tärnaklänningarna ser bra ut oxå men mamma kommer nog inte bli nöjd. Klänningen är fin, en tubklänning med broderat liv och en sjal men den är inte som hon tänkt sig.
    Vi får väl se...

• Lyckliga013bruden

Vad kul att så många blir nöjda!
    Har ju varit en period med fel modeller, storlekar, färger detaöjer osv.

• Blivandefrueriksson

Ni som fått såna jädra inlägg i brösten, hur tog ni ut dem?

De gör att klänningen gåt ut massor just över brösten och det ser inte bra ut, de måste väck. Förövrigt satt klänningen som ett smäck. Lite längt släp då jag ville ha kortare men fick samma endå, men ska sätta dit en sån ögla och knapp så den kommer upp så fort vi kommit ur kyrkan.

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden