• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Troll10

Skimmra: Beställde 2/3, levererat 29/3.

• Blivandefrueriksson

här där jag bor lämnar inte posten ut dhl paket det är i en helt annan byggnad de har sitt.

• mrschill
    Skimmra skrev 2010-04-07 16:12:12 följande:
    Hej alla ni som faktiskt har fått hem era klänningar och allt annat man kan beställa från shopindream.com. Hur lång tid tog det från att ni la er order tills att ni fick paketet hem?Tack för svar!
    I månad ungefär.
  • snuttfia

DHL kommer tillbaks med paketet, men ring dem ändå om du inte är hemma hela dagen så kan man få veta ungefär när de kommer.

• ThereseR
    Blivandefrueriksson skrev 2010-04-07 19:02:12 följande:
    här där jag bor lämnar inte posten ut dhl paket det är i en helt annan byggnad de har sitt.
    Samma här (Göteborg), DHL har paketet på sin kundmottagning
  • Doffsingen82

Dream Messiah skrev 2010-04-07 18:48:18 följande:

Hmm, har ingen bil och jag tror de ligger lite off. Kan prova att ringa. Men borde det inte gå att hämta på Posten?
    DHL och Posten är två helt skilda företag och bedriver inget samarbete. Till privatpersoner ska de avisera sin ankomst egentligen. Just för att undvika att kunden inte är hemma. Fick du ingen lapp i lådan med ett telefonnr att ringa? Ring annars deras kundtjänst, så kan ni bestämma en ny tid som passar dig. Annat alternativ är som någon annan skrev tidigare; du kan hämta paketet själv i deras paketutlämning.
    Så var i alla fall rutinerna när jag jobbade i kundtjänsten deras för några år sedan
  • Dream Messiah
    Doffsingen82 skrev 2010-04-07 20:52:00 följande:
    Dream Messiah skrev 2010-04-07 18:48:18 följande:DHL och Posten är två helt skilda företag och bedriver inget samarbete. Till privatpersoner ska de avisera sin ankomst egentligen. Just för att undvika att kunden inte är hemma. Fick du ingen lapp i lådan med ett telefonnr att ringa? Ring annars deras kundtjänst, så kan ni bestämma en ny tid som passar dig. Annat alternativ är som någon annan skrev tidigare; du kan hämta paketet själv i deras paketutlämning.Så var i alla fall rutinerna när jag jobbade i kundtjänsten deras för några år sedan
    Tack för det utförliga svaret.
    Då vet jag att jag SKA ringa för att komma överens om en lämplig tid. Jag fick ingen lapp med information, tyvärr.
  • Sörön10

GAAAAHHHH!!!

Your item was received by sorting center(KINGDOM OF SWEDEN STOCKHOLM) at 2010-04-07 20:19:00

Det låter ju som att den är nära nu!!! Wiiiiiiee!! hihi tänk om den kommer imorn! Det är ju bara en timmes bilväg bort!!!

Håll tummarna brudar!!

• las vegas bruden
    Sörön10 skrev 2010-04-08 00:11:20 följande:
    GAAAAHHHH!!!Your item was received by sorting center(KINGDOM OF SWEDEN STOCKHOLM) at 2010-04-07 20:19:00 Det låter ju som att den är nära nu!!! Wiiiiiiee!! hihi tänk om den kommer imorn! Det är ju bara en timmes bilväg bort!!! Håll tummarna brudar!!
    Härligt!!! Håller tummarna! Åh vad spännande, in med foton sen om du hinner.
  • Dream Messiah

Nu har jag ringt DHL och de kommer att leverera paketet idag mellan 14-16!!! AAAAAAHHH, snacka om nervöst. :D

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden