• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • las vegas bruden
    Friesia skrev 2010-04-12 06:27:18 följande:
    Nu har jag tjatat till mig foton på min klänning och på tärnklänningen. Hon sa på chatten att det var fullt upp i fabriken nu men efter mycket om och men fixade de fram bilder. Klänningarna är färdiga nu och ser riktigt bra ut!! Iiiiih längtar ännu mer tills de kommer nu!
    Har du bilderna i ditt galleri? =D
  • las vegas bruden

Nu är det spännande! I går när jag kollade på Dhl:s hemsida var mitt paket i Tyskland och i morse 05.35 kom det till Sverige. 05.39 var det tullbehandlingen klar, så jag antar att de inte kontrollerade innehållet. Så förhoppningsvis slipper jag tullavgiften..?

Jag börjar jobba klockan 13 idag, så de kanske hinner leverera paketet innan jag går.

• Friesia

Jag har lagt upp bilder under starka bilder i mitt galleri.

Jag har försökt påtala att midjebandet sitter löst på tärnklänningen i chatten men det gick inte riktigt fram vad jag menade så jag låter det vara. Får fixa till det här hemma om det ser helt tokigt ut!

Dom skickar dem idag!! :D

• las vegas bruden
    Friesia skrev 2010-04-12 08:53:19 följande:
    Jag har lagt upp bilder under starka bilder i mitt galleri.Jag har försökt påtala att midjebandet sitter löst på tärnklänningen i chatten men det gick inte riktigt fram vad jag menade så jag låter det vara. Får fixa till det här hemma om det ser helt tokigt ut!Dom skickar dem idag!! :D
    Jag tycker klänningarna ser jättefina ut!! =) De skulle skickat bilder till mig med, men det sket de i tydligen. Lite irriterande, men får hoppas på att klänningen som kommer är fin!
  • Friesia

Ja jag fick tjata som tusan på dom, hade lite tur också att jag jobbat natt i helgen och varit vaken stor del av tiden när deras livechatt är öppen haha den öppnar vid 2-tiden btw ;)

Dom är nog något less på mig men foton fick jag till slut hehe

• las vegas bruden
    Friesia skrev 2010-04-12 09:01:11 följande:
    Ja jag fick tjata som tusan på dom, hade lite tur också att jag jobbat natt i helgen och varit vaken stor del av tiden när deras livechatt är öppen haha den öppnar vid 2-tiden btw ;)Dom är nog något less på mig men foton fick jag till slut hehe
    Haha! Jag tjatade med. Lite väl mycket enligt min sambo..

Men det är inget att göra, bara hålla tummarna.

• las vegas bruden

Hmm.. Kom på att jag ju inte får paketet idag, men imorgon kanske. =) Då börjar jag klockan 16, så det är ju perfekt i så fall. =) Hoppas nu bara att det inte hålls kvar i tullen.

• las vegas bruden

Förlåt att jag skriver så mycket just nu, men jag är så uppspelt!

Någon som vet vad "ute med leverans med kurir" betyder?

• JollyO

las vegas bruden skrev 2010-04-12 09:57:04 följande:

Förlåt att jag skriver så mycket just nu, men jag är så uppspelt! Någon som vet vad "ute med leverans med kurir" betyder?
    Ja då ligger paketet i bilen på väg hem till dig! Hoppas att du är hemma.
    Min klänning är också på väg nu, men de mailade inte mig att de skickat den förrän jag skrev och frågade. När det gällde att få bild på klänningen behövde jag bara fråga en gång, inga problem.
  • las vegas bruden
    JollyO skrev 2010-04-12 10:03:52 följande:
    las vegas bruden skrev 2010-04-12 09:57:04 följande:Ja då ligger paketet i bilen på väg hem till dig! Hoppas att du är hemma. Min klänning är också på väg nu, men de mailade inte mig att de skickat den förrän jag skrev och frågade. När det gällde att få bild på klänningen behövde jag bara fråga en gång, inga problem.
    Är du säker?! Sambon trodde att paketet fastnat och att det skulle komma en avi på tullavgiften och sen när jag betalat kommer paketet.

jag är hemma! Ska iväg till dagis med sonen vid 11, men det går på 15 min så hoppas verkligen inte de kommer då! Åh vad spännande!!!!

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden