• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Millanita

Jo det är sura pengar när man är trodde att det skulle kosta 0:-

Jag har fått tracking number från Shopingdream men dom säger att det kan ta tid innan det är sökbart...sökte och numret hittas inte i deras databas, kanske blir bättre om ngn dag!

Nu har jag lagt in bild i mitt galleri under starka bilder
    Vad tycker ni, ser ni skillnaden?

• Millanita

las vegas bruden skrev 2010-03-29 13:14:20 följande:

Åh, det kanske man skulle be dem göra. Skicka en bild på klänningen, min ska vara klar 5/4. Hur långt i processen hade de kommit med din? =)
    Jag skrev det i ordern, att dom skulle skicka bilder innan dom skickar klänningarna så jag fick godkänna...kändes ganska skönt faktiskt att få se klänningen så man inte får en chock när den kommer...!!
  • Blivandefrueriksson

Detta var det sista jag fick från shopindream, kommer de skicka klänningen den 31 eller kommer jag få den den 31?

Dear,
    I'm sorry to inform you, your dress is now on inspection stage,because we find some mistake of the dress.We
    returned your dress to factory for further making.Don't worry.We will deliver it on March 31th.I appologzie for this delay. Thanks for your understanding.

• las vegas bruden
    Millanita skrev 2010-03-29 13:21:47 följande:
    Jo det är sura pengar när man är trodde att det skulle kosta 0:-Jag har fått tracking number från Shopingdream men dom säger att det kan ta tid innan det är sökbart...sökte och numret hittas inte i deras databas, kanske blir bättre om ngn dag!Nu har jag lagt in bild i mitt galleri under starka bilder Vad tycker ni, ser ni skillnaden?
    Man ser ju skillnad på dem, helt klart. Mer vidd i kjolen på orginalet och sen är väl överdelen längre också, eller? Blir lättare att se när du får på dig klänningen hemma. =) Spännande i alla fall och håller tummarna för att du blir nöjd!
    Valley of fire 2011
  • Millanita
    Blivandefrueriksson skrev 2010-03-29 13:24:22 följande:
    Detta var det sista jag fick från shopindream, kommer de skicka klänningen den 31 eller kommer jag få den den 31? Dear,I'm sorry to inform you, your dress is now on inspection stage,because we find some mistake of the dress.Wereturned your dress to factory for further making.Don't worry.We will deliver it on March 31th.I appologzie for this delay. Thanks for your understanding.
    Jaa ibland är det super svårt att veta vad dom menar...jag fick detta mejlet nu;

" Dear,

I just confirm your information,your order(order number ...) has been deliveried on 2010-03-24 by UPS,Tracking No. is ?.
    your order(order number ...) will be deliveried 31th March. The transport time is 3~5 days.

The UPS information may be not updated yet,if you can not search it. Please wait for 1~2 days to search again.

Thank you for your understanding. "

Tror dom menar att den kommer att skickas 31 Mars...och sen att det tar 3-5 dgr därifrån, fast och andra sidan står det jue att dom skickat 24/3...helförvirrad...
  • Millanita

las vegas bruden skrev 2010-03-29 13:20:00 följande:

Sådär.. Då har jag mailat och frågat om de kan skicka en bild. Hoppas Hoppas!!!
    Det kan dom garanterat...när skulle den vara klar?
  • las vegas bruden

Jag fick detta svaret nu. Skönt att de är snabba på att svara. =) Men jag hade gärna sett klänningen NUU! Haha. Den ska vara klar 5/4. Så inte så långt kvar.

Dear,
    We will email you the dress before we delivery.
    Thank you for your understanding.
    Valley of fire 2011
  • Lyckliga013bruden

Jag skulle tro att de skickar den den 31mars, det är ju väldigt snart. Om de ska skicka tillbaka den till fabriken så tar det någon dag sen ska fabriken göra något, en dag och sen ska shopindream få tillbaka den en dag till. Så tänker jag iaf. Jag avrundar alla leveranstider och kostnader uppåt för då blir jag glad när de går snabbare och/eller blir billigare

Blivandefrueriksson skrev 2010-03-29 13:24:22 följande:
    Detta var det sista jag fick från shopindream, kommer de skicka klänningen den 31 eller kommer jag få den den 31? Dear,I'm sorry to inform you, your dress is now on inspection stage,because we find some mistake of the dress.Wereturned your dress to factory for further making.Don't worry.We will deliver it on March 31th.I appologzie for this delay. Thanks for your understanding.
  • Millanita

Men det låter ju toppen, dom vill nog finslipa den lite innan dom skickar bilder

Jag fick svar nu från dom oxå, fick den rätta länken där jag kan tracka paketet...WEE den har kommit till Mölndal och förmodligen får jag den idag...såå spännande..
    Ringer dom elr hur vet man hur och när dom kommer??

Pirrar nu hi hi!!

• las vegas bruden
    Millanita skrev 2010-03-29 13:44:35 följande:
    Men det låter ju toppen, dom vill nog finslipa den lite innan dom skickar bilder Jag fick svar nu från dom oxå, fick den rätta länken där jag kan tracka paketet...WEE den har kommit till Mölndal och förmodligen får jag den idag...såå spännande..Ringer dom elr hur vet man hur och när dom kommer??Pirrar nu hi hi!!
    Åhh vad roligt!!! Lova att lägga in bilder så fort du får tid!!

Ja, de vill väl säkert finslipa den lite.. Men jag frågade ändå om de inte kunde skicka en bild. Så kan jag bli överraskad med det slutliga resultatet här hemma.

Usch.. Jag brukar inte alls vara så här jobbig och "på", men man blir väl lite modigare bakom en datorskärm och sen vet man ju att de bor i Kina.

Valley of fire 2011
Svar på tråden Nya Shopindream- tråden