Nya Shopindream- tråden
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html
Jo det är sura pengar när man är trodde att det skulle kosta 0:-
Jag har fått tracking number från Shopingdream men dom säger att det kan ta tid innan det är sökbart...sökte och numret hittas inte i deras databas, kanske blir bättre om ngn dag!
Nu har jag lagt in bild i mitt galleri under starka bilder
Vad tycker ni, ser ni skillnaden?
las vegas bruden skrev 2010-03-29 13:14:20 följande:
Detta var det sista jag fick från shopindream, kommer de skicka klänningen den 31 eller kommer jag få den den 31?
Dear,
I'm sorry to inform you, your dress is now on inspection stage,because we find some mistake of the dress.We
returned your dress to factory for further making.Don't worry.We will deliver it on March 31th.I appologzie for this delay. Thanks for your understanding.
las vegas bruden skrev 2010-03-29 13:20:00 följande:
Jag fick detta svaret nu. Skönt att de är snabba på att svara. =) Men jag hade gärna sett klänningen NUU! Haha. Den ska vara klar 5/4. Så inte så långt kvar.
Jag skulle tro att de skickar den den 31mars, det är ju väldigt snart. Om de ska skicka tillbaka den till fabriken så tar det någon dag sen ska fabriken göra något, en dag och sen ska shopindream få tillbaka den en dag till. Så tänker jag iaf. Jag avrundar alla leveranstider och kostnader uppåt för då blir jag glad när de går snabbare och/eller blir billigare
Men det låter ju toppen, dom vill nog finslipa den lite innan dom skickar bilder
Jag fick svar nu från dom oxå, fick den rätta länken där jag kan tracka paketet...WEE den har kommit till Mölndal och förmodligen får jag den idag...såå spännande..
Ringer dom elr hur vet man hur och när dom kommer??
Pirrar nu hi hi!!
Ja, de vill väl säkert finslipa den lite.. Men jag frågade ändå om de inte kunde skicka en bild. Så kan jag bli överraskad med det slutliga resultatet här hemma.
Usch.. Jag brukar inte alls vara så här jobbig och "på", men man blir väl lite modigare bakom en datorskärm och sen vet man ju att de bor i Kina.