• Eftertioår

Nya Shopindream- tråden

Såg att den gamla tråden stängts för svar så jag öppnar en ny . Vi kommer säkert ha en del att snaca om nu när många klänningar är på väg att levereras.

Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html

• Svar på tråden Nya Shopindream- tråden
  • Troll10

Min klänning har precis kommit! Ingen tullavgift (DHL). Den ser inte ut exakt som på bilden men den satt jättebra. Är henöjd!

• las vegas bruden
    Troll10 skrev 2010-03-29 14:50:14 följande:
    Min klänning har precis kommit! Ingen tullavgift (DHL). Den ser inte ut exakt som på bilden men den satt jättebra. Är henöjd!
    Bild?! =) Vad roligt att den blev bra!
    Valley of fire 2011
  • snuttfia

Härligt :) Det är roligt att höra när folk blir nöjda! Jag vill också gärna se en bild

Troll10 skrev 2010-03-29 14:50:14 följande:
  • snuttfia

Supersöt! Jag älskar den där fyrkantiga halsrigningen, det är så fint och ofta smickrande :) Får man se en bild med dig i klänningen också?

Troll10 skrev 2010-03-29 15:03:03 följande:
    Det är dennawww.shopindream.com/product-4556.htmlBandet satt dock inte direkt under brösten utan mer i midjan och färgen är ivory.
  • Troll10

Hm, svårt att ta kort på sig själv?!

• las vegas bruden
    Troll10 skrev 2010-03-29 15:10:48 följande:
    Sätt på timern. ;) Eller vad heter det? Självutlösaren kanske. Haha
    Valley of fire 2011
  • JollyO
    [/citat]

Använd spegeln!

Festklänningen jag har beställt skulle skickas idag, inget mail än dock... Jag få hänga på sidan och hoppas att de kommer in på livechatten.
    Millanita skrev 2010-03-29 13:44:35 följande:
    [citat]
    Men det låter ju toppen, dom vill nog finslipa den lite innan dom skickar bilder Jag fick svar nu från dom oxå, fick den rätta länken där jag kan tracka paketet...WEE den har kommit till Mölndal och förmodligen får jag den idag...såå spännande..Ringer dom elr hur vet man hur och när dom kommer??Pirrar nu hi hi!!
    Kul! Om de inte når dig hemma kan du åka till Mölndal senare och hämta den, de ligger vid Astra där. Hoppas att den är fiiin!
  • Toscapäron
    Jag har själv sneglat endel åt den där klänningen.. tror att den kan passa min kropp. Hur ser den ut där bak? Kan man ha en vanlig bh under?
  • Troll10

Bandet sitter fast i klänningen och delas bak av dragkedjan. Det går att ""kliva i" klänningen, man slipper dra den över huvudet! Den sitter bara tight över bröst och midja. Inga problem att ha en vanlig BH.

Svar på tråden Nya Shopindream- tråden