Nu har jag läst ikapp och försökt att skriva ner lite kommentarer under tiden men förlåt om jag har glömt något viktigt!
Tusen tack för alla gratulationer!!
Ledsen att jag inte rapporterade så fort som BS.
Vi hade visserligen med oss dator och mobiltelefoner men det blev liksom inte av.
september, skönt att det inte var ett X iallafall även om det är så tråkigt med tantbesök.
Tinga, stort grattis till matframgångarna på dagis!!
Snorkfröken, visst får du vara med i galleriet (igen).
Grattis till det fina KUB-resultatet!
Cicci, grattis och beklagar till tantajäveln! Blir det försök till trean med en gång?
Muggles, åh vad jag lider med dig som har mycket att göra på jobbet, håller på att flytta och dessutom varit sjuk samtidigt!! Kul att ni är på plats nu även om Moa tror att ni bara är på besök.
snaily, vad spännande att det närmar sig äggplock! Blir det en liten Ovitrelle ikväll?
Vad spännande med intervjun, hoppas att du blir erbjuden jobbet. Jag håller tummarna!
Jag håller också på att tar sprutor på mig själv igen, ska ta en varje kväll i en vecka mot blodproppar. Lustigt nog så är dom likadana som Ovitrelle men det är helt omöjligt att ta dom utan att få blåmärken, jag undrar varför?
BS, åh, vad härligt att ni nu är klara med sjukhuset och neo! Hur har det gått för din man och Iris när du har varit borta så mycket, har det gjort att det funkat bättre dom emellan?
EA, håller tummarna för er i budgivningen!
Hattis, så tråkigt med minus på julafton!
AM, en sjal för 6000 kr! Kul att du är så duktig på att leva upp till dina nyårslöften!
Ore, vad skönt att du och lillkillen hann hälsa på din gammelmormor innan hon dog!
Här är det rätt jobbigt just nu. Televinken har gått ner för mycket i vikt så vi måste på alla sätt försöka få honom att äta mer men det är svårt för han är så himla trött av sig att han alltid somnar halvvägs genom matningarna och sen inte går att väcka. Och får han inte i sig tillräckligt mycket blir han ännu tröttare och äter ännu sämre så det blir ett riktigt moment 22.
Vi hade en återbesökstid på sjukhuset idag och dom kollade hans gulsotsvärde. Det ökar lite för varje dag men är fortfarande långt ifrån högt och alla säger att han verkar helt okej och bara behöver lite mer tid på sig. Vi får väl hoppas på att det stämmer men det går inte att låta bli att oroa sig.
Vi försöker varva amning med utpumpad bröstmjölk och ersättning i nappflaska men amningen går dåligt, dels för att jag måste använda amningsnapp (ett djävulens påfund
) och dels för att lillkillen blir frustrerad och arg och ger upp alldeles för fort.
Jag kunde inte låta bli utan har lagt upp ett foto på honom till i galleriet (men några julkort blir det inte!
), den här gången ett foto taget vid ett av dom få tillfällen då han faktiskt är vaken.