Vi som går på Viktväktarna del 3
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Oj... hmm ja jag har ingen aning. Jag har en bok här hemma med gul och grön prick och sånt, men det följer jag inte för det förstår jag helt enkelt inte *skratt*
Och det är inte DuoVal heller jag använder mig av så det måste nog bara vara nått innan DuoVal.
Ja, detta är bara en liten paus från VV. Kände att jag behövde en liten extra kick, därav pausen med måltidsersättning i två veckor. Men när de två veckorna är slut fortsätter jag att räkna points. Ska försöka skriva så mycket jag kan här inne, men bröllopet är om mindre än 5 veckor och jag antar att jag inte kommer att bli mindre stressad.
Kör hårt alla, ni är grymma, det vet ni! *peppande kramar*
***** Börja kopiera här ******
JL2b: Kalmar/Ljungbyholm, 22år, bröllop 29/5 -2010, startvikt 97,5, målvikt 75-80kg, vikt v.31: 99,5
Svanboet: Gbg/Borås, vägning onsdag em, 12 veckor, Startvikt 109.8kg / Målvikt ca.65-70 kg / Vikt v32: N/A
MsMinelli: Stockholm/Solna, vägning torsdagar, 9 veckor, Startvikt 71.6 kg / Målvikt 62 kg / Vikt v 28: 63,1 kg (-1,5 kg på tre veckor)
Beachwedding: Stockholm/Bromma, 25 år, Bröllop 12 november, vägning måndagar, startvikt 85,6kg / Målvikt 65kg / Vikt v 31: 77,5kg (gick upp lite på semestern, har nu gått ner ca 5 kg på 10 dagar)1,5 kg kvar till 10% delmålet...
TesshjärtaFred: Stockholm/Solna (men går på Hötorget), 31 år 18 juni, bröllop 5 september, startvikt 72,9 kg / Målvikt 58 kg / Förbereder bröllop och har därför semester
GladaEmma: Ska plussa - GRATTIS!
VidHavet: Stockholm/Tyresö, 37 år, vägning onsdagar, vv sen 080930. Startvikt 89,3 kg / Målvikt 70 kg / GULDMEDLEM! Bröllop 24/7 => NYGIFT!
Det där med prickarna tror jag kallas för framgångssignalen och det var innan pointsen kom. Antaglingen så har du en av points-programmen modell tidigare men jag tror inte det är direkt avgörande. alla programmen fungerar, det handlar bara om hur du som "följare" anpassar dig, ditt val och programmet efter ditt liv.
Jag blir lite nyfiken mest så jag frågar på... har du någonsin varit på ett VV-möte? Tänkte att du kanske får hjälp av din svärmor att komma igång och ta reda på vilka förutsättningar som gäller för din egen del, täntke så att du får rätt antal points/dag i så.
Ja svärmor hjälper mig mycket och hon har tagit hem massor av info till mig ifrån sina möten. Hon gick mycket på dem förra sommaren. Så jag har både boken och sen så har jag lite kick start häften. Och så har hon hjälp mig att räkna ut hur mycket jag ska äta och det är 22p per dag.
Jag skulle vara väldigt nyfiken på dessa möten och tror att de kunde hjälpa mig, men tyvärr har jag inte råd alls att gå på dem. Tycker att det är ganska dyrt.
ohhh!! Det här är ju en tråd för mig!!!
Började förra veckan och hade gått ner 1 kg till idag så jag är nöjd!!! :)
Går inte på möten ännu för det är sommarstängt men hoppas på att kunna spara pengarna till annat skoj och vara duktig ändå.
Började på 99,2 och dagens vikt va 91,2
Så du har gått ner 8kg nu då!? Vad duktig du är! VV känns så bra för man kan äta allting bara man håller reda på sina points, men vad gjorde du innan du började med VV?
Välkommen til dig också!!
Och jag som trodde att jag blev ensam kvar i träsket nu när så många i tråden går/gått i mål.
för att fylla på mer information i listan, markera i inlägget som det syns i tråden (citera inte!) och håll in ctrl och tryck på C. I svars-rutan ställ markören i rutan och håll in ctrl och tryck på V, fyll i den information du vill ha med i listan och gör inlägg som vanligt
***** Börja kopiera här ******
Mysmonstret: Började på 99,2 och dagens vikt va 91,2
JL2b: Kalmar/Ljungbyholm, 22år, bröllop 29/5 -2010, startvikt 97,5, målvikt 75-80kg, vikt v.31: 99,5
Svanboet: Gbg/Borås, vägning onsdag em, 12 veckor, Startvikt 109.8kg / Målvikt ca.65-70 kg / Vikt v32: N/A
MsMinelli: Stockholm/Solna, vägning torsdagar, 9 veckor, Startvikt 71.6 kg / Målvikt 62 kg / Vikt v 28: 63,1 kg (-1,5 kg på tre veckor)
Beachwedding: Stockholm/Bromma, 25 år, Bröllop 12 november, vägning måndagar, startvikt 85,6kg / Målvikt 65kg / Vikt v 31: 77,5kg (gick upp lite på semestern, har nu gått ner ca 5 kg på 10 dagar)1,5 kg kvar till 10% delmålet...
TesshjärtaFred: Stockholm/Solna (men går på Hötorget), 31 år 18 juni, bröllop 5 september, startvikt 72,9 kg / Målvikt 58 kg / Förbereder bröllop och har därför semester
GladaEmma: Ska plussa - GRATTIS!
VidHavet: Stockholm/Tyresö, 37 år, vägning onsdagar, vv sen 080930. Startvikt 89,3 kg / Målvikt 70 kg / GULDMEDLEM! Bröllop 24/7 => NYGIFT!
Jag har totalt gått ner nära 11kg på 12 veckor så JA, VV fungerar! Det är som de säger på mötena; man kan äta allt men inte alltid