Vi som går på Viktväktarna del 3
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Välkommen tillbaka!
Härligt är det men farligt farligt med semester.
Beach Wedding skrev 2009-07-17 09:43:05 följande:
Den var inte så farlig. Det jag minns är att jag och P fick varsin fotobok med bilder från möhippa/svensexa, det var bara det att det var fullt med bilder på barnen som åkte skidor. Och så hade jag tydligen inte sett de decimeterlånga hårbuskarna jag hade i armhålorna!
Mysigt med bebis!
Va bra! Snyggt jobbat
Beach Wedding skrev 2009-07-17 09:43:05 följande:
Från MsMinelli som är på semester så hälsar hon att har hon pepp över så kommer hon in i tråden annars är hon tillbaka (stark och utvilad) i v31.
Känner själv att jag varit en sopig trådmedlem det senaste och inte kommer det bli bättre än på ett tag - går på semester en vecka nu men vecka 31 är jag tillbaka med full kraft
Grattis till alla fina resultat tjejer, ni (vi!) är så duktiga! Ska tänka på er nu även om jag inte är aktiv i tråden! ....och jag ska lägga upp foton när jag är tillbaka....
VidHavet, lycka till med planeringen - jag ska dansa soldans varje dag i nästa vecka och drömma mig bort till ert vackra bröllop! All lycka önskar jag er!
Nu tar MsMinelli snart semester - om två timmar bär det av till frissan och sedan hem för en mysig kväll med vin och jordgubbar. Imorgon åker jag hem till familjen och ska fira födelsedagen och träffa vännerna och familjen såklart och bara NJUUUUTA!
Glad sommar allesammans! Keep up the good work och njut av livet!
Tihi - så snabb jag var då!
Oj! Tur att man tränade lite igår för nu blev lunchen dyr! Hittade ett ställe som serverar linssoppa och till det fick an liba bröd. Inte visste jag att det var så många points i liba-brödet så nu blev det lunch för hela 8 points! Jaja, får ta en prommis när jag kommer hem då - bättre än pizza blev det iaf.
Jag kan inte fylla i min checkis på nätet när jag är hemma!?! - Vet nån varför? Har det drabbat er också och hur ska jag nu veta om jag har "råd" med ett glas vin eller inte!?!
jag hade problem med checklistan heolt plötsligt å då berodde det på att jag hade uppgraderat mitt internet explorer.... men jag kommer inte ihåg hur jag löste det.... ringer man till VV växeln så vet dom....
Hej på er! Här har man semester och kom i natt hem från en minitripp till Norge. I måndags när jag vägde mig hade jag gått ner 0,5 kilo, inte så mycket men det roliga var att jag gått ner totalt 5. Så nästan hälften av huvudmålet.
Efter en semester i Norge har jag dock gått upp nästan två så det gäller att vara skötsam sista semsterveckan nu.