• MsMinelli

Vi som går på Viktväktarna del 3

Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!

Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...

Pepp pepp till er alla!

• Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 3
  • TesshjärtaFred

Dagen D är den 5 september!

Så irro, tog mig äntligen till VV i dag för vägning, då hade konsulenten blivit påkörd. Oturligt så klart och jag hoppas att det gick bra, men irriterande för mig som inte kan gå någon annan dag den här veckan.

• MsMinelli

TesshjärtaFred - oj då, vad otäckt! Och verkligen oturligt för dig... Hur många kilon är det som ska bort till dess då? Du borde hinna komma en bit på väg iaf!

VidHavet - åh det låter härligt! Tänkte önska min någon ansiktsbehandling när jag fyller år om ett par veckor, det är en bra present att både få och ge tänker jag =)

Och nu helt plötsligt kommer jag in på VV-s sida, jag fattar ingenting??? Men men, det var ju skönt =) Ikväll ska jag laga ett gott VV-recept; fyllda paprikor och sedan bara ha en lugn och skön kväll... Har blivit väldigt förtjust i salta pinnar faktiskt, 30 såna (= 1 point)och ett glas cola light är superbra om man är sugen på snacks - man får knapra länge och det är faktiskt väldigt pointssnålt! Tips tips alltså!

• Vid havet

Kan rekommendera Visage i Salénhuset (norrlandsgatan)

• TesshjärtaFred
    MsMinelli skrev 2009-07-07 14:17:11 följande:
    TesshjärtaFred - oj då, vad otäckt! Och verkligen oturligt för dig... Hur många kilon är det som ska bort till dess då? Du borde hinna komma en bit på väg iaf!
    10 kilo till vill jag få bort. Det är sjukt svårt på sommaren när det är så mycket festligheter...
  • Svanboet

Tack alla för era kommantarer - jag tror också att det är lite av en mental hunger som upptar min tid just för tillfället. Det är ju också så att om man har tid att rycka i kylen varje gång man känner infall och inte ska springa på möten eller annat med jobbet så är det ju svårare att ta sig i skinnet. Det känns skönt att veta att fler har upplevt och tagit sig igenom denna period.

Jag har vägning imorgon em - lite nervös men denna vecka har jag verkligen försökt sköta mig och räknat "allt" trots att det inte alltid sett bra ut i dagsresultatet. Jag har iaf på veckan sett använt alla mina points så jag vågar hoppas på ett minus. Sen blir det ev bullfika på kvällen, får se hur jag känner mig. Ska plcoak jordgubbar på dagen så det blir skönt att få komma ut ur huset och få göra något nyttigt en stund. Det blir ju inte väldigt mycket motion men det finns ju iaf inga möjligheter att "fel" grejor i jordgubbslandet Återkommer med update imorgon.

• MsMinelli

God Morgon alla VV-pinglor!

Solen är tillbaka här, förhoppningsvis för att stanna över sommaren åtminstone! Själv är jag faktiskt hemma från jobbet, är jätteförkyld och har till och med feber, så jag ligger här i soffan och snörvlar och tycker synd om mig själv... Hur är det med er andra?

Svanboet - att hålla sig sysselsatt är kanonbra, och en trevligare syssla än jordgubbsplockning får man leta efter! Gott är det också =)

Idag är ju egentligen vägningsdag för mig också, men eftersom jag ligger hemma får jag skjuta på det... Det finns ett möte imorgon kväll också, kanske är jag då såpass kry att jag kan pallra mig dit!

• Vid havet

MsMinelli - krya på dig! Har också precis varit förkyld, inte alls kul Hoppas du blir bättre snart!

Vägning idag... kan vara sista gången på jämnviktsprogrammet om det inte skiter sig helt. Galet!

• Snuttepinglan

Vad roligt att hitta en tråd här inne med vv :)

• Vid havet

**** jag är guldmedlem!!!!!! ****

:-d b-)

• MsMinelli

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIIIIIIS!

Så duktig du är!!!! Du måste vara helt odrägligt stolt över dig själv!

VidHavet, du är en lysande ledstjärna för oss andra här! Hatten av för dig!

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 3