Vi som går på Viktväktarna del 3
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Vi hade med en trevlig midsommar, trost att jag jobbade Jag har försökt att räkna points under helgen, men har syndat en hel del, men det är ju liksom första gången på 6 veckor
Så det borde väl vara tillåtet
Nu ska vi ut på stan å leta pappren till våra festprogram, så vi får se till å gå en massa, för att kompensera det man inte har gått under helgen.
Idag har jag promenerat väldigt sakta bakom gräsklipparen i nära 60 minuter. Har en stor gräsmatta hemma
Visst får man synda lite då och då men bara man tar ansvar för sitt handlande. Jag måste försöka sköta mig "perfekt" denna vecka för att ta igen det jag gick upp förra veckan när jag syndade en hel del. Det ska bli så spännande att se vad vågen står på på onsdag. Ibland går veckorna ganska sakta och ibland känns det som om man inte ens hinner blinka mellan mötena. Det kan ju bero på att vi inte hade något möte förra veckan då konsulenten var sjuk så vägde vi oss bara.
Har ni andra hunnit gå på semester nu?
Jag jobbar 2 veckor till men redan nästa vecka blir vi av med kontoren för då byter vi lokaler och jag får jobba hemifrån. Jag hoppas på härligt väder och massor av god grillmat men först satsar jag på att få en stjärna till på nästa veckas möte.
Hej alla trogna VV-pinglor!
Har syndat ofta men i måttliga mängder tydligen - vågen visar detsamma som i torsdags innan jag åkte hem... Väger mig på onsdagar numera så det lär inte bli något större minus denna veckan - men jag är väldigt nöjd att jag inte gick upp något över midsommar (vilket jag var HELT säker på att jag skulle ha gjort!).
Är så trött så trött idag och skulle gjort nästan vad som helst för att fått vara hemma - men i semestertider är det för lite folk på jobbet för att man ska kunna ta ledigt bara sådär... Tyvärr! Sitter och tänker på hur skönt det blir när jag kastar mig i soffan när jag kommer hem efter jobbet... Mmm...
Hur har ni alla det idag? Hur har helgen varit? Några som har vägning idag kanske?
***** Börja kopiera här ******
Svanboet: Gbg/Borås, vägning onsdag eftermiddag, 4 veckor idag, Startvikt 109.9kg / Målvikt 69 kg(för tillfället) / Vikt v26:
MsMinelli: Stockholm/Solna, vägning tisdagar, 6 veckor igår. Startvikt 71.6 kg / Målvikt 62 kg / Vikt v 26:
Beachwedding: Stockholm/Bromma, 25 år 16 Juli, Bröllop 12 november, vägning måndagar,11 vägningar i måndags, startvikt 85,6kg / Målvikt 65kg / Vikt v 26:
TesshjärtaFred: Stockholm/Solna (men går på Hötorget), 31 år 18 juni, bröllop 5 september, vägning tisdagar oftast (jobbar skift så byter lite dagar), 7 veckor, startvikt 72,9 kg / Målvikt 58 kg / vikt v 26:
GladaEmma: Malmö, 28 år 12 oktober, gift, mååånga invägningar (startade sista veckan i augusti), vägning torsdag eftermiddag/kväll, startvikt 92,9 kg, målvikt 67 kg, vikt v 26:
VidHavet: Stockholm/Tyresö, 37 år, vägning onsdagar, vv sen 080930. Startvikt 89,3 kg / Målvikt 70 kg / Vikt v 26:(jämnviktsprogrammet v3). Bröllop 24/7.
Fyll i nya vikter och datum (antal veckor)
Tyvärr har jag inte semester än på en månad, men jag hoppas ändå på skönt väder - man har ju kvällarna och helgerna iaf!
Håller helt med dig, ibland sniglar veckorna sig fram och ibland går tiden alldeles för fort =) Midsommarhelgen var lång och gick fort så nu känns vägning om två dagar väldigt plötsligt! Stod ju på plus minus noll imorse men hoppas på ett par hekto minus på vågen på onsdag iaf... Man får se helt enkelt!
Är helt sjukligt rastlös och nervig just nu, jag blir knäpp känner jag! Dels är jag SÅ trött efter helgen, dels har jag lite hemlängtan och framförallt så ligger min älskade syster på förlossningen och ska ha sitt första barn! IIIIIIIHHHHHHHH! Har SÅ SVÅRT att fokusera på jobbet just nu, jag vill bara tillbaka till Borås NUUUUUU! *frustreeeeeraaaaaad*
MsMinelli - Så roligt för syrran din och spännande för dig också. Här är det nu sol och härligt väder ute, kallt på morgonen bara.
Jag är också trött idag, måndag liksom. Håller på som bäst med att förbereda min semester som jag börjar med en helg i halmstad och sen får vi se vad det blir av. Orkar vi byter vi tak på huset och restaurerar lite fönster men annars har vi inget planerat. Känns som om hela våren liksom försvunnit i ett nafs och vi har itne riktigt hunnit med allt vi tänkt förbereda inför semesters jobb och fix med huset.
Vad spännande med bebis! Du måste berätta vad det blev och hur det gick och så
jag har inte heller semester förrän om 4 veckor, men det innebär å andra sidan att det BARA är 4 veckor kvar tills vi gifter oss. HJÄLP!
Midsommarhelgen åts (och dracks) det alldeles för mycket känns det som, men trevligt var det!
Hej alla. Låter som om ni hade en bra midsommar. Jag åt och drack och drack och drack och åt lite till (typ som i Fader Abraham-låten) och tror jag skippar vägning den här veckan.
Men nu har jag laddat upp med massa nyttigheter här hemma, och vi slängde allt onyttigt som var kvar i går kväll för att inte fortsätta svulla. Alltid nåt. :)