Vi som går på Viktväktarna del 3
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Vafaaaan, här är det ju SOL! Vilket nerköp ;) Tack för varningen iaf Svanboet!
Ja det känns viktigt faktiskt, jag vet med mig att jag är väldigt otålig av mig och att jag lätt blir besviken på mig själv - så jag behöver inse att detta är en livsstilsomställning som får ta den tid det tar! Givetvis suktar jag efter målviktsnyckeln som en galning, men jag vet också att det viktigaste inte är NÄR jag får den utan att jag skapat en matlivsstil som fungerar och som jag mår bra av. Tänker vara Guldmedlem livet ut! Vet någon hur ofta man väger sig som guldmedlem förresten?
Hoppas äpplet muntrade upp dig Svanboet, har själv ätit en nektarin precis och undvek att dyka ner i After Eight-asken som så förrädiskt lurar brevid fruktskålen *klappar mig själv på huvudet*. Smarta val är min VV-melodi! Sing it with me ladies!
Vill också säga TACK till alla ni som skriver här och som peppar och stöttar - denna tråden är HELT oumbärlig för mig!
Vill också säga ett STORT TACK till alla som skriver här och peppar och stöttar och lyssnar på mitt gnäll
Jag undvek också väldigt stratigisk gräddtårtan med jordgubbarna - fick en gubba av kamraten intill och äpplet hjälpte. Nu ska jag ta tag i lite anteckningar inför helgen som jag sen kan jobba itufrån under nästa stressiga vecka. Jag ser en ljusning på horisonten, jag ser en ände i eländet som kallas ostrukturerat arbete.
Vet inte om ni gör det, men jag har gjort ett excelark där jag fyller i vikten varje vecka och som bildar ett sånt fint diagram. Där ser man verkligen trenden - och det blir lite mindre fokus på grammen upp eller ner.
Ha en superduper fantastisk midsommar nu tjejer!. Ät massor av jordgubbar och sill (är ju nyttigt!) nu och njut
Tycker ni är superduktiga allihopa!!
Kram!
Vi gnäller allihopa =) Självklart stöder vi varandra...i med och motgång =)
Har precis smaksat i mig en stor portion smarrig sallad och nu orkar jag inte ens jordgubbarna jag köpte till efterrätt. Det blir ett härligt mellis istället.
Jag vill önska alla en trevlig och solig midsommar och njut i fulla drag av alla vänner och goda gubbar så hörs vi mera när helgen är över.
Tack detsamma Svanboet!
Tack det samma allihopa!
Glad sommar allihop
hoppsan hejsan nu e man på g igen då... i morgon ska jag ta tag igen efter midsommar maten.... hade som tur var inte gått upp ett endaste gram men är otroligt uppsvullen om magen å idag sjak det ätas rester....
hoppas ni alla hade en fin dag!
kramisar
Hade en trevlig midsommar, åt lite mycket på kvällen för jag för trött men idag är jag bara rastlös och sugen på allt mellan himmel och jord. Jag har nu planerat resten av veckan och hoppas det ska bli lätt att följa planen och att jag slipper bli rastlös fler dagar i veckan. Jag har en del arbete framför mig på kontoret och jag avser börja träna på måndag. Lite nervös är jag dock för det känns som om det var länge sedan jag var på gymmet sist.
Hur har helgen gått för er andra?