Vi som går på Viktväktarna del 3
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!
Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...
Pepp pepp till er alla!
GladaEmma - jag håller tummarna! Och kom ihåg: det viktigaste är att vara tillbaka på banan!
TesshjärtaFred - fy, din stackare! Ja lättglass är superbra, då kan man ta en sked sånt och så en massa jordgubbar så är det ju knappt några points som ryker!
Ha en skön eftermiddag och kväll nu allesammans! Pepp pepp till er alla!
haha mera soppa gjord....nu har jag maaaasssa soppa.... körde lite annorlunda recept igen....måste ju variera mig lite....
vad duktiga alla är som bara har så lite kvar till sina delmål å går ner så mkt.... känner mig så usel....har ju "bara" 15kg kvar....hehe...
Idag har jag satt i mig 2 påsar ekströms choklad mousse....*snyft*....det är ju så gott.... nu mår jag illa till å med....skärpning asså!
Hahaha - fattar ingenting! Jag har ju bara ätit och druckit gott nu i 2,5 veckor och skärpt mig i 3 dagar och så har jag gått ner 0,5 kg. Jag håller med dig Svanboet - ibland känns det verkligen oförtjänt, skönt men fruktansvärt oförtjänt. Min mor hon sliter och sliter och hade gått ner 0,1kg och har ju inte syndat alls som mig...ibland är det verkligen märkligt!
GRATTIS!! se det var väl inte så farligt?
Nej ibland kanske kroppen behöver känna att den får extra energi och att det inte är svält för att våga släppa på det de extra kilona.
Jag har inte mätt mig när jag började, fick liksom försöka harva mig fram genom de första veckorna med så mycket annat att tänka på att jag nästan gick på gammal vana när jag gjorde de första dagaran. Och NU känns det liksom inte värt det för jag är ju inte i den storleken längre, känns lite som att "smygstarta" innan man vågar sig fram till måttbandet. Jag känner för visso att vissa kläder sitter lösare än innan så nått måste ju ha hänt.
Beach Wedding - tro nu inte att det är brukligt att man rasar iväg i vikt så som jag råkar ha gjort. Jag trodde inte det skulle hända för mig heller men i slutändan kommer du också i mål. Snart kommer jag säkert till en gigantisk platå och då hinner du ikapp och om mig med dunder och brak. Sen har ju jag en väldans massa extra att ta av så jag hoppas/planerar för att gå i mål någon gång i nästa sommar så jag har vägen stakad. Det kommer liksom bli en "myrstig" från mitt kontor till möteslokalen innan jag är färdig med den här resan.
haha sprang iväg å mätte mig direkt.... det hade stått rätt still på den fronten med.... men på en månad har jag iaf gått ner 1 cm runt magen....
däremot sedan den 8 april har jag förlorat 5cm runt bysten och sedan den 14 april har jag gått ner 4cm runt rumpan....najsigt....
asså en fråga också... jag vet ju att man inte kan punktförbränna fett men det måste väll endå ge någonting på de kroppsdelar man tränar mera.... tex nu när jag ska spela badminton....då borde jag väll minska lite mer på armar å rygg tex?...
Tack, kändes riktigt kul med definitivt oförtjänt!
Hurra! Det är ju fantastiskt. Grattis
Strunta i att det är oförklarligt och njut!
Tack tack =)
Vid havet skrev 2009-06-12 08:47:13 följande: