• MsMinelli

Vi som går på Viktväktarna del 3

Välkomna hit allesammans, nu fortsätter vi vår VV-resa!

Här pratar vi om maten, motionen, motivationen, mötena - och allt annat också såklart...

Pepp pepp till er alla!

• Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 3
  • Svanboet

Tackar

(Antar helt sonika att det var till mig )

GladaEmma skrev 2009-06-11 14:24:25 följande:
    shit så duktig du är!
  • MsMinelli

Asbra ju Svanboet! Vi kämpar vidare mot den hett åtrådda nyckelringen =)

Jag ser mycket fram emot jämnviktsprogrammet även om jag hoppas att kroppen vid det laget ska kunna "säga ifrån" och att jag ska ha lärt mig hur mycket mat jag behöver äta och hur mycket godis min kropp tycker är okej... VidHavet, du är och förblir min VV-idol!

• GladaEmma

självklart!

Svanboet skrev 2009-06-11 14:27:26 följande:
    Tackar (Antar helt sonika att det var till mig )
  • Vid havet

Hrm... det är något jag ångrat att jag inte tagit. Riktiga bilder för ändamålet alltså. hade varit roligt att ta bilder i ett par gamla byxor nu - som man står och håller ut ni vet. Men jag har gett bort alla gamla kläder redan.

Men ska kolla om jag har nåt ändå som kan duga som "fetto-kort"

• Vid havet

Jag bugar och bockar och tackar för förtroendet

Vill du ha min autograf?

MsMinelli skrev 2009-06-11 14:30:36 följande:
    Asbra ju Svanboet! Vi kämpar vidare mot den hett åtrådda nyckelringen =)Jag ser mycket fram emot jämnviktsprogrammet även om jag hoppas att kroppen vid det laget ska kunna "säga ifrån" och att jag ska ha lärt mig hur mycket mat jag behöver äta och hur mycket godis min kropp tycker är okej... VidHavet, du är och förblir min VV-idol!
  • GladaEmma

Jag har foto på första brudklänningen jag provade - ser ut som ett hus! Med facit i hand är jag sååå nöjd med de kilo jag hann gå ner innan bröllopet och sååå glad att jag inte köpte den första klänningen jag gillade utan väntade tills jag hittade DEN!

Vid havet skrev 2009-06-11 15:01:09 följande:

Hrm... det är något jag ångrat att jag inte tagit. Riktiga bilder för ändamålet alltså. hade varit roligt att ta bilder i ett par gamla byxor nu - som man står och håller ut ni vet. Men jag har gett bort alla gamla kläder redan.Men ska kolla om jag har nåt ändå som kan duga som "fetto-kort"
  • MsMinelli

VidHavet - jag det är fan nära på =D

Jag ångrar mest att jag inte mätte mig innan jag började, hade varit roligt att ha något att jämföra med... Jag minns vad jag hade för midjemått när mormor sydde min balklänning när jag gick ut gymnasiet - så det är väl drömmen antar jag =) Är faktiskt "bara" 4 centimeter kvar dit såg jag när jag mätte midjan i förra veckan, så kanske kan jag i allafall komma i närheten =)

Hur har ni gjort? Mätt, tagit kort eller bara kört på vågen?

• GladaEmma

Usch ja - det ångrar jag oxå, att jag inte mätte mig alltså. Jag har mätt ett par gamla byxor, men det är oxå det enda jag har att gå på. Jämfört med dem har jag förvisso minskat fina 14 cm så det är ju kul, men det är ändå inte samma sak som att ha mätt sig överallt =(

MsMinelli skrev 2009-06-11 15:11:41 följande:
    VidHavet - jag det är fan nära på =DJag ångrar mest att jag inte mätte mig innan jag började, hade varit roligt att ha något att jämföra med... Jag minns vad jag hade för midjemått när mormor sydde min balklänning när jag gick ut gymnasiet - så det är väl drömmen antar jag =) Är faktiskt "bara" 4 centimeter kvar dit såg jag när jag mätte midjan i förra veckan, så kanske kan jag i allafall komma i närheten =)Hur har ni gjort? Mätt, tagit kort eller bara kört på vågen?
    -------------

Usch - håll tummarna. Om en timme är det dags
  • TesshjärtaFred

Regn? Här i Sthlm är det strålande sol! Jättehärligt.
    I dag har jag varit hos tandläkaren och tycker sjukt synd om mig själv och är otroooligt sugen på kanelbullar. Men, jag har gett mig fanken på att stå emot frestelsen. Jag ska klara den här veckan utan att trilla dit.
    I kväll kommer mina föräldrar på middag och som efterätt har jag köpt svenska jordgubbar som jag ska servera med lättglass. Inte så farligt om man tar liiiite glass bara.

• Vid havet

Jag har mätt midjan bara - det hade varit roligt att mäta överarmar, lår och rumpa också. Så det är råd om ni precis börjat - mät!

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 3