• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni
    Fjosok skrev 2009-05-15 22:09:39 följande:
    Cola light är illa. Ännu mer sockerberoendeframkallande ...tyvärr ...
    Men ngt syndigt får man väl unna sig... Jag gillar mest isvatten, kör ibland på cola light.

MulleNuh; inte så mycket att fundera på, men kul för dig så kör bara! Jag måste va strikt för att gå ner tyvärr...men det går.
  • nni

Tänkte på det Mulle, strunt i nutriletten om du ändå går ner med nyttig kost. Du behöver väl inte den? Så gott e det inte (tycker då inte jag...

• älskarlivet

Det finns även näringsdrycker på apoteket som man kan köpa. De är mycket godare! Åt de efter en olycka när jag bara fick äta flytande föda i 2 veckor.. Är dock dyrare 4 stycken för ca 80 kr, men man blir mycket mättare på dem.

• MulleNuh

Men jag äter inte nyttig kost ju.. Tvärtom. Finns INGET nyttig i min kost what so ever..

Och nu har det mer blivit att jag inte orkar göra nåt annat. Går ju liksom snabbt med nutriletten, Men nu börjar jag jobba igen nästa vecka och då blir det ju mer lunch och sånt..

nni skrev 2009-05-16 08:44:48 följande:
    Tänkte på det Mulle, strunt i nutriletten om du ändå går ner med nyttig kost. Du behöver väl inte den? Så gott e det inte (tycker då inte jag...
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-16 11:29:52 följande:
    Men jag äter inte nyttig kost ju.. Tvärtom. Finns INGET nyttig i min kost what so ever..Och nu har det mer blivit att jag inte orkar göra nåt annat. Går ju liksom snabbt med nutriletten, Men nu börjar jag jobba igen nästa vecka och då blir det ju mer lunch och sånt..
    Nä men menar att det kanske räcker med nyttig vanlig mat??

Idag ska vi grilla. Jag ska äta grönsaker
  • bambibloggagratisse

Jag var stenhård första veckan och drack ENDAST VATTEN, men man tröttnar ju på det efter ett tag så nu dricker jag ibland lite cola light eller te.

bambi.blogg.se

Fjosok skrev 2009-05-15 22:09:39 följande:
    Cola light är illa. Ännu mer sockerberoendeframkallande ...tyvärr ...
  • trebarnsmamma

Gud vilken karaktär du har!
    Själv ska jag starta om imorgon Söndag!
    Köra i två veckor till att börja me, sedan viktväktarna i en vecka, och sedan köra på igen!!
    Kram på er alla kämpar!

bambibloggagratisse skrev 2009-05-16 16:16:38 följande:
    Jag var stenhård första veckan och drack ENDAST VATTEN, men man tröttnar ju på det efter ett tag så nu dricker jag ibland lite cola light eller te.bambi.blogg.se
  • bambibloggagratisse

Tack! Jag är rätt så envis, så när jag har väl bestämt mig för något så gör jag det!

trebarnsmamma skrev 2009-05-16 17:28:28 följande:
    Gud vilken karaktär du har!Själv ska jag starta om imorgon Söndag!Köra i två veckor till att börja me, sedan viktväktarna i en vecka, och sedan köra på igen!!Kram på er alla kämpar!
  • trebarnsmamma

Önskar jag vore lite mer så.......

bambibloggagratisse skrev 2009-05-16 18:42:20 följande:
    Tack! Jag är rätt så envis, så när jag har väl bestämt mig för något så gör jag det!
  • Solros 2009

Tack bambibloggagratisse för tipset om att stavmixa pulver med is - kört med det nu i 2 dagar och det tar faktiskt bort den "mjöliga/pulvriga" konsistensen. Pulvrat fram tills idag men idag och imorgon äter jag "vanlig" mat men utan överdrifter. När jag vägde mig i morse visade vågen mindre än vad den någongång gjort de senaste 15 åren! :)

Svar på tråden Nutrilett