Inlägg från: trebarnsmamma |Visa alla inlägg
  • trebarnsmamma

Nutrilett

Hoppar på här då jag igår började med Nutrilett quick start, men fyyy sjutton vad äckligt det är .........
    shaken går ju ann och dessterten, men i övrigt urk!!.
    Borde klara av det då kuren är 5 dagar.....
    Undrar hur mycket man går ner..???? erfarenheter tack!!

Har totalt ca 17 kg att gå ner till Juli, har gåttner 14 kg med viktväktarna sedan nyår, men har liksom kommit till en platå! Suck! Tänkte att detta kunde starta igång det hela!

• trebarnsmamma

Hoppas det blir bättre...
    Höll på att döö när jag var på en promenad!

• trebarnsmamma

Håller du på med andra veckan just nu?
    Mådde du bättre after några dagar?
    Funderar på att köra med enbart färdiga shakes nästa gång då de i alla fall var goda!
    För Nutriltte quick start var ingen höjdare!!

Loa1 skrev 2009-04-06 17:19:13 följande:
    Jag har kört ren kur Nutrilett med bara shakes eller Nutrilett bars och jag gicfk ner 5,2 kg första veckan!!! Helt sjukt, men jag var verkligen stenhård och fuskade aldrig. Andra veckan kommer ju förstås inte att ge lika bra resultat, men nu har jag kommit in i det och det känns faktiskt inte speciellt jobbigt längre att bara få titta på när min blivande och barnen vräker i sig=) Lycka till allihopa
  • trebarnsmamma

Gus vad duktiga ni är....
    Har gått sådär för mig denna veckan...
    Hungern blev för mycket så förmodligen har jag gått upp över helgen suck!
    Men jag ska ta nya tag igen!
    Hur lite kalorier ska man äta för att sätta kroppen i Ketos!?
    Funkar det inte med 4st Naturdiiet tetra alltså 180 kcal per styck?

• trebarnsmamma

Hej hopp!

Startat om min andra runda denna gång med enbart shaker Naturdiet! 5 påsar om dagen samt lite frukt! Får se hur det går efter en vecka! Jag körde Nutrilett quick start före påsk och håller minus ca 3kg på 5 dagar helt OK tycker jag! Hoppas det går lika bra denna vecka, det jobbiga blir väl över helgen då jag har en dotter som fyller år så det ska bli kalas! Men det är väl bara att bita ihop!
    Lycka till !!

• trebarnsmamma

Tack föe enbra länk intressant! Men lite lustigt då det står på Nutrilett att man äter enl VLCD om man äter 5 påsar om dagen, men då innehåller de ju 540 kcal!

Hemlig2009 skrev 2009-04-19 14:21:45 följande:
    Hittade den:jennieferkindstrand.blogspot.com/2009/03/moza...Jättebra förklaringar! Jag tycker det är lättare att stå emot sug och hunger om jag vet hur kroppen fungerar och varför jag känner så.
  • trebarnsmamma

Härligt när började du? Äter du bara smoothies?? Det står på att man inte enbart ska äta de utan komplettera med shake eller liknande? Men det hade varit lättare då de är supergoda och shakerna är superäckliga ! Lite dyrare förstås men värt det under en kortare tid.....

nni skrev 2009-04-22 14:09:55 följande:
    Det e klart. Jag äter över 600 med smoothies o då + grönsaker. Så äter lågkalori men kommer inte in i "ketos". Går ner i vikt ganska snabbt verkar jag ändå göra. Det börjar märkas redan
  • trebarnsmamma

Springer o kollar har för mig det stod på.......

nni skrev 2009-04-22 18:27:32 följande:
    Jag började för ett par dagar sedan. Va? Vart står det någonstans? 1 måltid e ju 1 måltidsersättning som motsvarar samma energibehov, vitaminer med mera. Så 3 såna motsvarar ju frukost, lunch, middag.
  • trebarnsmamma

Har Nutrilett Hunger control smoothie!
    Står: Andra livsmedel är en nödvändig del i denna diet.
    Naturdiets kanske det står annat på? Den är ju supergod!

trebarnsmamma skrev 2009-04-22 18:50:07 följande:
    Springer o kollar har för mig det stod på.......
  • trebarnsmamma

Fattar inte de finns intemed på hemsidan eller är jag knäpp eller blind......

trebarnsmamma skrev 2009-04-22 18:53:42 följande:
    Har Nutrilett Hunger control smoothie!Står: Andra livsmedel är en nödvändig del i denna diet.Naturdiets kanske det står annat på? Den är ju supergod!
Svar på tråden Nutrilett