• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni

Hur går det, kämpar?

Jag håller på att gå ner... det ska fortsätta så!

• Rebellen75

Jag har börjat lite lätt med att byta ut frukost och lunch. Vill fortfarande äta middag med barnen. Men jag blir så dålig i magen. Har ni också känt av det? Dricker bara de färigblandade.

• lindab87

Hej igen !

Jag har druckit mitt nutrillet på morgonen, sen har jag ätit sallad, eller lax eller något annat nyttigt till lunch sen dricker jag en dryck till på kvällen då jag ofta kommer hem sent har hållt på i 5 dagar nu, så vägde jag mig idag då hade jag gått ner 3,5 kg snacka om att jag vart lycklig nu tjäner jag mig väldigt motiverad :) Kämpa på alla !

• brud080808
    Rebellen75 skrev 2009-05-09 19:41:13 följande:
    Jag har börjat lite lätt med att byta ut frukost och lunch. Vill fortfarande äta middag med barnen. Men jag blir så dålig i magen. Har ni också känt av det? Dricker bara de färigblandade.
    Hej! Jag började imorse med min modifast. Ej färdigblandade, men blir oxå dålig i magen! Det bubblar som ett rehält åskväder! Känner mig dock stolt över att ha klarat en dag tror det blir lättare bara jag tar mig över tröskeln att jag måste äta något varje dag (alltså tugga). Ni som pulverbantar, äter ni frukt och grönt eller ingenting mer än pulvret?
  • trebarnsmamma

Gått ganska bra ! Har fuskat lite i helgen med lite vin och mat på kvällen, men har gått ner från 89 till 87 from i Torsdags!
    Känner mig ganska nöjd ändå!
    Fortsätter kämpa här!!!!
    (Men snacka om jobbigt när sambon och barnen drar igång grillen!!)
    Men man får tänka att det är en kort tid och att det i slutändan är värt det när man skrider in i kyrkan .........
    Kram på er alla kämpar!!!!!

• trebarnsmamma

Ja det har gått förvånansvärt enkelt i början det är nu det brukar sakta av, men det är då det är bra med lite "dryckesdiet"!
    Kul att vi har lite samma mål!!!
    Vad väger du nu? och hur mycket har du gått ner på hur lång tid?!

nni skrev 2009-05-08 09:50:37 följande:
    Bra du gått ner så pass! Vi har ungefär lika mycket vi vill gå ner. Kämpa på!
  • nni
    trebarnsmamma skrev 2009-05-11 09:50:02 följande:
    Ja det har gått förvånansvärt enkelt i början det är nu det brukar sakta av, men det är då det är bra med lite "dryckesdiet"!Kul att vi har lite samma mål!!!Vad väger du nu? och hur mycket har du gått ner på hur lång tid?!
    Jag har gått ner sedan innan, mer än 20 kilo, men gått upp ca 10 av dom igen (suck). Vill ner dom o ca fem kilo till (var så nära mitt mål en gång). Hoppas på gå ner tills i mitten av juni.
    Ska intervalljogga, äta smoothies och göra övningar på matta. Samt äta grönsaker. Har fuskat lite nu i början med vin och snacks. Men gått ner typ 2 kilo på 4 dagar iaf. Känner mig iaf motiverad nu! Vi får peppa varandra!
  • trebarnsmamma

Ja va trist det är när man pendlar upp och ner suck!
    Har tre barn och har gått upp o ner 30 kg varje gång surt som ättika ;)
    Men det är nu eller aldrig kämpa på!

nni skrev 2009-05-11 10:02:27 följande:
    Jag har gått ner sedan innan, mer än 20 kilo, men gått upp ca 10 av dom igen (suck). Vill ner dom o ca fem kilo till (var så nära mitt mål en gång). Hoppas på gå ner tills i mitten av juni. Ska intervalljogga, äta smoothies och göra övningar på matta. Samt äta grönsaker. Har fuskat lite nu i början med vin och snacks. Men gått ner typ 2 kilo på 4 dagar iaf. Känner mig iaf motiverad nu! Vi får peppa varandra!
Svar på tråden Nutrilett