• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni
    trebarnsmamma skrev 2009-04-22 18:58:54 följande:
    Fattar inte de finns intemed på hemsidan eller är jag knäpp eller blind......
    Aha, ja jag kör iaf med detta, äter grönsaker o advokado så får i mig nödvändigt. Det e ju ändå måltidsersättning med.

Glamourkitten; Tråkigt när det händer. Jag har stått stilla länge innan. Men äter du nutrilett, endast? E konstigt om du inte går ner i vikt då. Även om du äter nutrilett o vanlig nyttig måltid kombinerat under en längre stund. Om du håller dig inom en kalorigräns. Det står på nutrilett hur många kalorier de innehåller. Mat kan det va svårare att hålla koll på. Jag har slarvat innan därför jag stått still vet jag iaf.
  • GlamourKitten
    nni skrev 2009-04-22 19:54:51 följande:
    Aha, ja jag kör iaf med detta, äter grönsaker o advokado så får i mig nödvändigt. Det e ju ändå måltidsersättning med.Glamourkitten; Tråkigt när det händer. Jag har stått stilla länge innan. Men äter du nutrilett, endast? E konstigt om du inte går ner i vikt då. Även om du äter nutrilett o vanlig nyttig måltid kombinerat under en längre stund. Om du håller dig inom en kalorigräns. Det står på nutrilett hur många kalorier de innehåller. Mat kan det va svårare att hålla koll på. Jag har slarvat innan därför jag stått still vet jag iaf.
    Jag kör Cambridgepulver och NutrilettBars...Har fuskat två ggr med sallad men tycker inte det borde ha påverkat nåt.
    Motionstränar också, så NÅNTING borde ju faktiskt hända snart
  • nni
    GlamourKitten skrev 2009-04-22 20:32:04 följande:
    Jag kör Cambridgepulver och NutrilettBars...Har fuskat två ggr med sallad men tycker inte det borde ha påverkat nåt.Motionstränar också, så NÅNTING borde ju faktiskt hända snart
    Ja jag tycker det låter konstigt. Men olika faktorer kan ju störa ämnesomsättningen. T ex stress, medicin osv... Hoppas det ger med sig!
  • GlamourKitten
    nni skrev 2009-04-22 21:32:18 följande:
    Ja jag tycker det låter konstigt. Men olika faktorer kan ju störa ämnesomsättningen. T ex stress, medicin osv... Hoppas det ger med sig!
    Jaaa faktiskt, hade inte en tanke på mediciner osv.. Tack för råden! Jag kämpar på och så får man hålla tummarna helt enkelt.
  • nni
    GlamourKitten skrev 2009-04-23 12:22:36 följande:
    Jaaa faktiskt, hade inte en tanke på mediciner osv.. Tack för råden! Jag kämpar på och så får man hålla tummarna helt enkelt.
    Precis. Vet hur det e med mediciner. Jag gick upp av en jag hade och har svårare att gå ner nu än innan märker jag. Lycka till nu o fortsätt! Det ger med sig till sist...
  • nni

Ska väga mig på måndag...can't wait

• nni

Nä jag väntar tills nästa lördag så jag hinner gå ner mer innan jag väger mig. Hur går det för er andra?

• Plummis83

Oj, en tråd som jag verkat ha missat!!

Ska köra igång med nutrilett på tisdag och köra på det fram till söndag den 10 maj och sedan börja försiktigt med mat igen!!

Ska träna samtidigt, vill få bort 10 kg till juli men inte hänt något så nu ska jag testa nutrilett i 2 veckor ungefär... Vill inte börja förrän på tisdag då jag har syster på besök till dess!

• Hemlig2009

Jag väger mig varje dag. Det är så jag får motivation att fortsätta med ren kur.

• nni
    Hemlig2009 skrev 2009-04-25 19:29:48 följande:
    Jag väger mig varje dag. Det är så jag får motivation att fortsätta med ren kur.
    Jag med Men ska räkna varje v, hur mycket jag går ner sammanlagt.
Svar på tråden Nutrilett