• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-04-03 18:29:21 följande:
    mm kvällarna är värst! Inge kul att lägga sig hungrig!!
    Jo tack. Men nu på dagen känns det bättre igen, lite matt bara. Men har jobbat natt dessutom. Åt minimorötter på McDonalds idag när andra åt hamburgare. Ska äta grönsaker ikväll med keso (tack för tipset Mullenuh).

Dag 2 snart avklarad
  • trebarnsmamma

Hoppar på här då jag igår började med Nutrilett quick start, men fyyy sjutton vad äckligt det är .........
    shaken går ju ann och dessterten, men i övrigt urk!!.
    Borde klara av det då kuren är 5 dagar.....
    Undrar hur mycket man går ner..???? erfarenheter tack!!

Har totalt ca 17 kg att gå ner till Juli, har gåttner 14 kg med viktväktarna sedan nyår, men har liksom kommit till en platå! Suck! Tänkte att detta kunde starta igång det hela!

• Hemlig2009

Jag har gått på ren kur Cambridge (mycket godare enligt mig) i snart två veckor nu, ska ha ett uppehåll över påsk och sedan köra två veckor till. Har väl inte sådär jättemycket att gå ner så det går ju inte så fort för mig, de första 2 kg är dessutom vätska. 4 kg hoppas jag tappa på två veckor, nästa två veckor kanske 3 kg.

Lycka till!

• nni

Jag mådde inte bra av ren kur...ska nog vila lite o se om jag börjar igen....
    Lycka till alla andra!

• Hemlig2009

De första dagarna mår man inte speciellt bra. Det är nog först på dag 4 som man börjar bli piggare och får den där energikicken. Jag pysslar som aldrig förr nu om kvällarna.

• trebarnsmamma

Hoppas det blir bättre...
    Höll på att döö när jag var på en promenad!

• nni
    Hemlig2009 skrev 2009-04-06 12:19:22 följande:
    De första dagarna mår man inte speciellt bra. Det är nog först på dag 4 som man börjar bli piggare och får den där energikicken. Jag pysslar som aldrig förr nu om kvällarna.
    Jo men jag e dessutom dålig nu (krasslig) så ska äta mer GI o se vad som händer sedan. Men visst man får hålla ut annars...
  • Loa1

Jag har kört ren kur Nutrilett med bara shakes eller Nutrilett bars och jag gicfk ner 5,2 kg första veckan!!! Helt sjukt, men jag var verkligen stenhård och fuskade aldrig. Andra veckan kommer ju förstås inte att ge lika bra resultat, men nu har jag kommit in i det och det känns faktiskt inte speciellt jobbigt längre att bara få titta på när min blivande och barnen vräker i sig=) Lycka till allihopa

• trebarnsmamma

Håller du på med andra veckan just nu?
    Mådde du bättre after några dagar?
    Funderar på att köra med enbart färdiga shakes nästa gång då de i alla fall var goda!
    För Nutriltte quick start var ingen höjdare!!

Loa1 skrev 2009-04-06 17:19:13 följande:
    Jag har kört ren kur Nutrilett med bara shakes eller Nutrilett bars och jag gicfk ner 5,2 kg första veckan!!! Helt sjukt, men jag var verkligen stenhård och fuskade aldrig. Andra veckan kommer ju förstås inte att ge lika bra resultat, men nu har jag kommit in i det och det känns faktiskt inte speciellt jobbigt längre att bara få titta på när min blivande och barnen vräker i sig=) Lycka till allihopa
  • nni

Hehe...jag funderar på att börja om imorgon...
    Hrm.
    Återkommer

Svar på tråden Nutrilett