• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • Hemlig2009

Jag började med Cambridge igår och har även kört Xtravaganza tidigare. Båda märken smakar jättegott! Provade en Nutrilett en gång och det var inte alls gott.

Är det gott så kan man ju hålla på mycket längre. Xtravaganza körde jag ren kur i 5 veckor och många gör det i 10-15 veckor.

Jag vill nu gå ner 5-6 kg och ska köra ren kur i två veckor, äta kombinerat under påsken och sedan ren kur 1-2 veckor till. Tycker det är lite kul...

Lycka till!

• roro1

Jag har aldrig testat cambridge! är det varma "rätter" oxå?
    nutrilett får man ju inte köra med än 2 veckor ren kur.

jag har 5 kilo som ska försvinna och det borde gå på max två veckor. Sist gick jag ner 8 kilo på 2 veckor med nutrilett! men då tränade jag oxå..ska försöka skippa träningen den här gången..blev så fruktansvärt hungrig när jag körde både träning och nutrilett.
    lääängtar tills om 2 veckor då detta är över och man bara kan träna och försöka behålla vikten som man kommit ner i:)

• GlamourKitten

Jag äter nutrilett-bars, och naturdiets ready to drink-shakes...alla pulvershakes ger mig kväljningar
    Men hittills har jag bara gått ner 2 cm i midjan. Har 2 månader på mig nu, så det blir träning och ersättning av så många måltider som möjligt.

• roro1

den enda smaken som jag klarar av är choklad(nutrilett) så brukar jag ta en stor klunk vatten efter varje klunk nutrilett. När jag är klar så tar jag en sked vinäger..för att få bort eftersmaken. haha värsta trixen för att få i sig nutrilett!

• Hemlig2009

Nämen fy! Cambridge och Xtravaganzas varma soppor smakar ungefär som Varma Koppen. Vanilj smakar vanlijsås, söt och god. De enda smakerna jag inte klarar av är frukt, de smakar så tillgjort.

Prova något annat än Nutrilett är mitt tips.

• Lillkotten

Jag måste bara säga att jag inte tycker nutrilett är så himla hemskt, jag dricker det rakt upp och ner och ett par klunkar vatten efteråt. som sagt, iskallt vatten att skaka med och gärna lite mer än 200ml. Det gör mig inget att det blir lite mer vätska att dricka upp, jag föredrar lite mindre pulver per ml.

• Princess4aDay

Håller med, nutrilett är inte så hemskt. Men visst det går aldrig att jämföra med riktigt mat så klart.

Tycker att om man blandar endast med den mängd vatten som står så blir den tjock, och även mer svårdrucken. Så jag kör också med mer vatten.

Lillkotten skrev 2009-03-26 21:13:27 följande:
    Jag måste bara säga att jag inte tycker nutrilett är så himla hemskt, jag dricker det rakt upp och ner och ett par klunkar vatten efteråt. som sagt, iskallt vatten att skaka med och gärna lite mer än 200ml. Det gör mig inget att det blir lite mer vätska att dricka upp, jag föredrar lite mindre pulver per ml.
  • nni

Hänger med här. Börjar på endast nutrilett - smoothie imorgon fredag 3/4.

Hur går det för er??

• roro1

hej:)

det går bra:) lite segt men har upptäckt att det går bättre när jag inte tränar, men långpromenader går finfint!
    har hållt på i sammanlagt 8 dagar(va lite onyttig i helgen) och jag har gått ner 3 kilo. är ganska nöjd med tanke på att jag måste ha gått upp nåt när jag tryckte i mig pizza och cola i helgen! men gott va det:)

ska du köra ren kur? hur länge har du tänkt köra?
    lycka till!

Svar på tråden Nutrilett