• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • Hannaz

Jag kör cambrige som komplement. Tycker bäst om deras capuccinosmak så det brukar bara vara den jag köper, och aldrig tröttnar på. Mixar man den sen med isbitar och bter ut en dl vatten mot mjölk så har man en riktigt god shake.

• nni
    roro1 skrev 2009-04-02 15:25:05 följande:
    hej:)det går bra:) lite segt men har upptäckt att det går bättre när jag inte tränar, men långpromenader går finfint!har hållt på i sammanlagt 8 dagar(va lite onyttig i helgen) och jag har gått ner 3 kilo. är ganska nöjd med tanke på att jag måste ha gått upp nåt när jag tryckte i mig pizza och cola i helgen! men gott va det:)ska du köra ren kur? hur länge har du tänkt köra?lycka till!
    Hej! Oh vad duktigt! Jag hoppas på -3 i veckan nu i början. Ja jag ska köra ren kur :), lika bra än att halvslarva som jag gjort så mycket. Trött på mig själv just nu. Har varit 2 kilo från målvikten innan. Bara att köra! Ska ner 15 kilo... Långpromenader låter perfekt i min smak. Sedan ska jag byta ut en måltid o köra träning om ett par v. Vill gå ner typ hälften av kilona först.
    Ska på knyte på lördag men jag hoppar givetvis det. Får åka dit senare eller äta min mat där tror jag. Så e det när man har bröllop som väntar o har gått upp i vikt. Bara o köra hårt...
    Hur länge ska du köra?
    Lycka till du med
  • nni
    Hannaz skrev 2009-04-02 15:27:54 följande:
    Jag kör cambrige som komplement. Tycker bäst om deras capuccinosmak så det brukar bara vara den jag köper, och aldrig tröttnar på. Mixar man den sen med isbitar och bter ut en dl vatten mot mjölk så har man en riktigt god shake.
    Toppen. Jag kör med sk Smoothie, alltså färdigdryck. Helt ok, fast lite dyrt. Men e värt det...
  • roro1

nni

ja tycker oxå att det är lika bra med ren kur..har upptäckt att det är lättare att vara hård och låta bli att äta om man bara kör nutrilett(jag brukar äta morötter oxå)
    Nu väger jag 10 kilo mindre än vad jag gjorde förra året vid den här tiden..jag har gått ner med 2 omgångar nutrilett och träning, jag har inte gått upp 1 kg sen när jag slutat med nutrilett men då måste man förstås hålla igång med träning!
    om 4 kilo är jag strax under min målvikt..då har jag ett par kilo marginal hihi

jag funderar på om jag ska köra nästa vecka oxå eller om jag ska sätta igång med träningen istället! har inte riktigt bestämt mig än!

ja kämpa på lördag..det går jag lovar! när jag körde nutrilett förra året(det var min första gång) tog min sambos bror studenten på min dag två..såå mycket mat och tårta och dricka som jag lät bli, höll på att dö av hunger! sen var det födelsedagskalas med tårta helgen efter..men när man låter bli blir man ännu starkare och motiverad att köra på!

oj vad långt detta blev:)

• MulleNuh

Nää man orkar inte träna när man BARA äter nutrilette!

Man är ganska så orkeslös.. Dock kunde jag ta nån promenad då och då!

• Valkyria84

Har aldrig testat nutrilett eller annan sån kur och undrar hur gör ni för att behålla vikten efteråt? Går ni över på någon annan diet då eller äter som vanligt igen??

• MulleNuh

Jag började äta som vanligt..

Valkyria84 skrev 2009-04-02 20:40:22 följande:
    Har aldrig testat nutrilett eller annan sån kur och undrar hur gör ni för att behålla vikten efteråt? Går ni över på någon annan diet då eller äter som vanligt igen??
  • Valkyria84

Gick du inte upp tillbaka i vikt då?

MulleNuh skrev 2009-04-02 20:46:33 följande:
    Jag började äta som vanligt..
  • MulleNuh

Näää

Valkyria84 skrev 2009-04-02 20:48:21 följande:
    Gick du inte upp tillbaka i vikt då?
  • MulleNuh

Nu har jag inte ätit nutrilette på läääänge.. Vägde mig i morse och jag har fortsatt att gå ner..

Så på mig funka det ypperligt..

Svar på tråden Nutrilett