• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni
    Plummis83 skrev 2009-04-25 17:45:41 följande:
    Oj, en tråd som jag verkat ha missat!!Ska köra igång med nutrilett på tisdag och köra på det fram till söndag den 10 maj och sedan börja försiktigt med mat igen!!Ska träna samtidigt, vill få bort 10 kg till juli men inte hänt något så nu ska jag testa nutrilett i 2 veckor ungefär... Vill inte börja förrän på tisdag då jag har syster på besök till dess!
    Lycka till! Jag kör med smoothies, klarar inte pulver. Får se hur många v det blir...hoppas på högst 5. Sedan ska jag byta ut en eller två måltider för att hålla vikten nere.
  • Plummis83

Mmm, hade nog kört längre om det inte hade varit så att jag ska till mina hemtrakter den 11 maj! Äta god mat och aktiv hela dagarna, fast å andra sidan så kan jag ju ta å byta ut några måltider med nutrilett!

nni skrev 2009-04-25 22:28:44 följande:
    Lycka till! Jag kör med smoothies, klarar inte pulver. Får se hur många v det blir...hoppas på högst 5. Sedan ska jag byta ut en eller två måltider för att hålla vikten nere.
  • trebarnsmamma

Attans att smoothies ska vara sååå dyra, just nu kläöker jag på pulver är såå trött på det......
    Men det är bara att bita ihop! Känns som om man vill bli klar till sommaren så man kan inhandla underkläder och sy in (förhoppningsvis);) klänningen innan semestern.....

Tycker bara att kroppen liksom känns så svag när man håller på länge med dessa pulver.....
    Hur går det för er andra, själv har vi haft kalas för dottern igår så jag gick upp ett kilo! Typiskt!

Hur mycket har ni gått ner totalt........??
    och hur länge har ni hållt på?

• nni
    trebarnsmamma skrev 2009-04-26 09:37:52 följande:
    Attans att smoothies ska vara sååå dyra, just nu kläöker jag på pulver är såå trött på det......Men det är bara att bita ihop! Känns som om man vill bli klar till sommaren så man kan inhandla underkläder och sy in (förhoppningsvis);) klänningen innan semestern.....Tycker bara att kroppen liksom känns så svag när man håller på länge med dessa pulver.....Hur går det för er andra, själv har vi haft kalas för dottern igår så jag gick upp ett kilo! Typiskt!Hur mycket har ni gått ner totalt........??och hur länge har ni hållt på?
    Jag vet det e dyrt. O jag känner mig konstant matt. Jag har väl bara gått ner 1-2 kg. Men jag har fortfarande inte tagit mig helt i kragen. Ska ut o gå varje morgon innan frukost (i morot kanske tillåts). Det e nu 2 månader kvar till bröllopet o jag börjar känna lite panik. Innan var det ganska lugnt. Men nu kryper det.
    Ja det e svårt att låta bli allt. Men efter ett tag brukar det gå, när man får upp motivationen för man ser resultat. Så kämpa får vi göra!
    Nästa v säger jag hur mycket jag gått ner, för nu så ska det hända ngt. Heja oss!
  • nni
    Plummis83 skrev 2009-04-26 07:59:17 följande:
    Mmm, hade nog kört längre om det inte hade varit så att jag ska till mina hemtrakter den 11 maj! Äta god mat och aktiv hela dagarna, fast å andra sidan så kan jag ju ta å byta ut några måltider med nutrilett!
    Det låter bra det med! Jag kör kanske längre än fem v, men det hoppas jag inte! E ju inte så roligt iheller.
  • GlamourKitten

Nä nu lägger jag av med "ren kur"...fick inget resultat överhuvudtaget på vågen (mycket märkligt). och bara några cm skillnad i midjan (ingen annanstans på kroppen)...så jag börjar äta hälsosamma luncher också så att jag orkar motionsträna varje dag istället.
    Jag MÅSTE ner några kilo nu dessa 6 veckor som är kvar!!!! Om inte så måste klänningen sys om eftersom den fortfarande är ett par cm för liten sshhh säg det inte till nån, hehe...det är min motivation i det detta!

• nni
    GlamourKitten skrev 2009-04-27 10:16:47 följande:
    Nä nu lägger jag av med "ren kur"...fick inget resultat överhuvudtaget på vågen (mycket märkligt). och bara några cm skillnad i midjan (ingen annanstans på kroppen)...så jag börjar äta hälsosamma luncher också så att jag orkar motionsträna varje dag istället. Jag MÅSTE ner några kilo nu dessa 6 veckor som är kvar!!!! Om inte så måste klänningen sys om eftersom den fortfarande är ett par cm för liten sshhh säg det inte till nån, hehe...det är min motivation i det detta!
    Usch jag vet verkligen hur det e att stå still! Vågen har inte rört sig mycket för mig iheller och jag HAR vägt mindre så SKA ner igen. Man får göra det som e bäst för sig. Det blir nog bra för dig. Jag ska ge dieten en chans till...
    Klänningen ja, jag hoppas på att sy in min. Det kommer fixa sig till slut för oss. Så e det bara (ska inte säga ngt).
  • nni

Hur går det för er??
    Jag står stilla på vågen. Ska börja träna idag med lätta vikter och lite kondition... annars fortsätta promenera.

• trebarnsmamma

Hej på er kämpar!
    SUCK!
    Har stått still jag med!
    Första omgången gick det ra då gick jag ner, men nu icke sa nicke!
    Tänker köra viktväktarna någon vecka, och köra en kur näst vecka igen får se om det går bättre då!
    Har fått för mig att kroppen liksom vänjer sig vid den lilla matmängden och liksom sparar och sparar.......
    Den är inte så lättlurad den där kroppen ;)

• Hemlig2009

Dricker ni det vatten som ni ska? Läste att det är mycket just vattnet som gör att kroppen förbränner. Jag dricker minst 3 liter om dagen.

Svar på tråden Nutrilett