trebarnsmamma skrev 2009-04-26 09:37:52 följande:
Attans att smoothies ska vara sååå dyra, just nu kläöker jag på pulver är såå trött på det......Men det är bara att bita ihop! Känns som om man vill bli klar till sommaren så man kan inhandla underkläder och sy in (förhoppningsvis);) klänningen innan semestern.....Tycker bara att kroppen liksom känns så svag när man håller på länge med dessa pulver.....Hur går det för er andra, själv har vi haft kalas för dottern igår så jag gick upp ett kilo! Typiskt!Hur mycket har ni gått ner totalt........??och hur länge har ni hållt på?
Jag vet det e dyrt. O jag känner mig konstant matt. Jag har väl bara gått ner 1-2 kg. Men jag har fortfarande inte tagit mig helt i kragen. Ska ut o gå varje morgon innan frukost (i morot kanske tillåts). Det e nu 2 månader kvar till bröllopet o jag börjar känna lite panik. Innan var det ganska lugnt. Men nu kryper det.
Ja det e svårt att låta bli allt. Men efter ett tag brukar det gå, när man får upp motivationen för man ser resultat. Så kämpa får vi göra!
Nästa v säger jag hur mycket jag gått ner, för nu så ska det hända ngt. Heja oss!