• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • bambibloggagratisse

Inne på dag 3 och kunde inte låta bli och väga mig, har redan gått ner nästan ett kilo! Det är så peppande att se!

Följ mig gärna på:
    bambi.blogg.se

• Hannaz

Detta upptäckte jag också igår! Den färdigblandade chokladdrycken är mkt godare än pulvret, doch innehåller det mer kalorier per förpackning.

nni skrev 2009-05-06 12:10:22 följande:
    Heja oss!! Jag börjar idag igen på ren kur. Nu måste jag hålla i det alltså...!lindab87; Nä det e verkligen inte lätt. De har färdigblandade drycker som e godare. Ett tips!
  • FelizLane

Det enda som fungerar i längden är ju kaloriräkning! Man går ALLTID upp av alla batningskurer och går man ner snabbt, är risken stor att det bara är vätska som försvinner. Äter du efter GI eller så och slutar sen, går du troligtvis upp det du gick ner plus lite till. Det är medicinskt bevisat.

• MulleNuh

Nä jag går inte upp.. Så ALLTID stämmer itne!

FelizLane skrev 2009-05-06 14:13:23 följande:
    Det enda som fungerar i längden är ju kaloriräkning! Man går ALLTID upp av alla batningskurer och går man ner snabbt, är risken stor att det bara är vätska som försvinner. Äter du efter GI eller så och slutar sen, går du troligtvis upp det du gick ner plus lite till. Det är medicinskt bevisat.
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-06 14:22:39 följande:
    Nä jag går inte upp.. Så ALLTID stämmer itne!
    Nej, jag gick intee upp förrän flera månader efter jag gick ner första gången. För att jag slarvade. Sålänge man har koll på kaloriintag o rör sig ordentligt behöver man inte gå upp!
  • nni
    Hannaz skrev 2009-05-06 13:58:29 följande:
    Detta upptäckte jag också igår! Den färdigblandade chokladdrycken är mkt godare än pulvret, doch innehåller det mer kalorier per förpackning.
    Bra. Jag får i mig 600 kalorier med tre färdigblandade + grönsaker. Så e lågkalori ändå.
  • MulleNuh

Fast jag åt som en gris efter.. Har alltid gjort.. Pizzor och sånt strunt..

nni skrev 2009-05-06 14:51:07 följande:
    Nej, jag gick intee upp förrän flera månader efter jag gick ner första gången. För att jag slarvade. Sålänge man har koll på kaloriintag o rör sig ordentligt behöver man inte gå upp!
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-06 22:38:53 följande:
    Fast jag åt som en gris efter.. Har alltid gjort.. Pizzor och sånt strunt..
    Lyckost
  • MulleNuh

Joo jag har lite tur med det..

nni skrev 2009-05-06 23:13:51 följande:
    Lyckost
  • brud080808

Sällskapar här, tänkte köra modifast som enbart intag i resten av maj, vet dock inte om jag ska starta imorgon fredag eller på måndag. Vet ju hur s¨våra helgerna kan vara så därför kanske det är dumt att börja så? men å andra sidan behöver jag börja nu, och inte skjuta det framför mig. Hur hade ni gjort?

Svar på tråden Nutrilett