• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni

Jag kan bara säga, att jag har gått ner såhär innan och jag har inte gått upp lätt igen!
    För mig funkar det absolut! Att gå ner o hålla vikten!

• bambibloggagratisse

Jag håller med nni, jag har kört Cambridge tidigare och hållt vikten ända tills jag blev gravid. Nu ska jag köra pulver tills jag har blivit av med graviditetskilona!

bambi.blogg.se

• bambibloggagratisse

Jag håller med nni, jag har kört Cambridge tidigare och hållt vikten ända tills jag blev gravid. Nu ska jag köra pulver tills jag har blivit av med graviditetskilona!

bambi.blogg.se

• Solros 2009

Började min pulverresa i måndags med naturdiets färdiga shakes och smoothies, det är ju helt ok men alldeles för dyra för att hålla på att äta i längden. Började därför med Naturdiets päronpulver idag - luktade jättegott av "päron" men det är något med smaken som jag inte fixar. Egentligen är det nog konsistensen oavsett smak som jag inte riktigt kan med. Har ni några bra tips för att göra det enklare??

• bambibloggagratisse

Solros 2009: Jag kör Cambridgekuren, tycker att det är det pulver som smakar godast. Men jag brukar mixa mitt i mixer med antingen isbitar eller så kör jag med varmt vatten. Blir jättegott och slät konsistens!

• bambibloggagratisse

Inne på dag 11 idag... så efter 10 dagar så visade vågen imorse:

71,4 kg (-4 kg)

bambi.blogg.se

• nni
    bambibloggagratisse skrev 2009-05-14 08:53:40 följande:
    Inne på dag 11 idag... så efter 10 dagar så visade vågen imorse:71,4 kg (-4 kg)bambi.blogg.se
    Oh grattis! Jag berättar när jag gått ner en tredjedel av det jag ska (ca 5 kilo)
  • brud080808

Buhu, behöver peppning, jag har verkligen varit såå duktig och motiverad och kört med pulver sedan i söndags, inklusive dagens middag. Men när sonen somnat åt jag ca 4 nävar chips och en liten bit choklad för att trösta (åhhh!) mig själv efter en tuff kväll med trotsbråk. Känner mig som en bov!! Vill INTE hoppas av min diet, men behöver uppmuntran för att inte ge upp

• nni
    brud080808 skrev 2009-05-14 22:14:35 följande:
    Buhu, behöver peppning, jag har verkligen varit såå duktig och motiverad och kört med pulver sedan i söndags, inklusive dagens middag. Men när sonen somnat åt jag ca 4 nävar chips och en liten bit choklad för att trösta (åhhh!) mig själv efter en tuff kväll med trotsbråk. Känner mig som en bov!! Vill INTE hoppas av min diet, men behöver uppmuntran för att inte ge upp
    Jag vet precis hur det e. Ta en dag i taget, lova dig själv att inte äta ngt onyttigt den dagen! Ju fler dagar som går desto lättare... Jag e själv trött på mig just nu, har hoppat på o av dieten. E stresad o då småäter jag tyvärr. Inte mera. E 6 v kvar till bröllopet så nu blir det ren kur fram tills kilona försvunnit.
Svar på tråden Nutrilett