• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni

Äter min första nutrilett nu. Måttligt trött på det men eftersom jag slarvat hit o dit har jag inte fått mer resultat, tyvärr. Men nu känner jag mig faktiskt extra peppad! Ska gå på ren kur i 4 v tänkte jag!

• Fjosok

jo, men om jag ska kommentera det ovan, hade aldrig kunnat gå ner om jag haft barn, detta är 100% ego-fokus för mig hur hemskt det än låter.

Så jag beundrar er som fixar det med barn och allt ...

• MulleNuh

Nu åt jag morronpåsen!

Men jag har slaarvat sååå mycket! Hela veckan har det blivit köttfärssås med grädde. En massa choklad på kvällen, våfflor med sylt och grädde. Men ÄÄÄÄNDÅ har jag fortsatt att gå ner.. Är det itne skumt??

• trebarnsmamma

Aha börjar du idag igen eller väntar du tills efter helgen?

nni skrev 2009-05-15 09:36:15 följande:
    Äter min första nutrilett nu. Måttligt trött på det men eftersom jag slarvat hit o dit har jag inte fått mer resultat, tyvärr. Men nu känner jag mig faktiskt extra peppad! Ska gå på ren kur i 4 v tänkte jag!
  • trebarnsmamma

Måste bara tillägga att jag var på Willys idag och köpte naturdiet 2st för 20 kronor BILLIGT!!!!
    Köpte en låda! ;)

• nni
    trebarnsmamma skrev 2009-05-15 14:35:25 följande:
    Aha börjar du idag igen eller väntar du tills efter helgen?
    Börjat om idag.

Det var privärt, annars e det så dyrt!

Mullenhu, jo det tycker jag...
  • Fjosok
    MulleNuh skrev 2009-05-15 10:04:20 följande:
    Nu åt jag morronpåsen! Men jag har slaarvat sååå mycket! Hela veckan har det blivit köttfärssås med grädde. En massa choklad på kvällen, våfflor med sylt och grädde. Men ÄÄÄÄNDÅ har jag fortsatt att gå ner.. Är det itne skumt??
    Behöver inte alls vara skumt. hur mycket förbränner du? Hur mycket tränar du? kolla upp det i kcal och jämför med hur mycket du äter. Äter du mindre än du gör av med så går du ner.

Enkel matematik! Nästan lite för enkel
  • MulleNuh

Tjaaa, jag ligger i soffan hela dagen typ. Alltså jag tränar inte ALLS. Äter väl lite mindre än normalt annars.

Fjosok skrev 2009-05-15 19:18:19 följande:
    Behöver inte alls vara skumt. hur mycket förbränner du? Hur mycket tränar du? kolla upp det i kcal och jämför med hur mycket du äter. Äter du mindre än du gör av med så går du ner.Enkel matematik! Nästan lite för enkel
  • bambibloggagratisse

Jo, helgerna är jobbigast. Imorgon t.ex. så ska det vara schlager och vin hos en kompis, men jag kommer att komma dit med cola light! Jag ska inte fuska!!

bambi.blogg.se

trebarnsmamma skrev 2009-05-15 09:14:49 följande:
    Härligt grattis!Jobbigt!?Hur går det på helgerna? Då tycker jag det är svårast!
  • Fjosok

Cola light är illa. Ännu mer sockerberoendeframkallande ...

tyvärr ...

Svar på tråden Nutrilett