• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • Fjosok

Fungerar pulverdieter bra då? man går inte upp igen sen?

• nni
    Fjosok skrev 2009-05-15 00:12:28 följande:
    Fungerar pulverdieter bra då? man går inte upp igen sen?
    Man kan såklart om man får in dåliga vanor igen o chockar kroppen. Utan det gäller att ta det lugnt o äta väldigt försiktigt. Men jag vet de som inte gått upp efteråt. Inklusive mig själv (gick upp lite igen p g a fel kost en längre tid bland annat).
  • Fjosok

Har ju själv tappat rejält i vikt sedan mars, men genom träning och kostomläggning. Men pulverkurer kanske är att rekomendera då?

• nni
    Fjosok skrev 2009-05-15 00:20:49 följande:
    Har ju själv tappat rejält i vikt sedan mars, men genom träning och kostomläggning. Men pulverkurer kanske är att rekomendera då?
    Jag rekommenderar det som passar en själv. Kör hårt på det du gör, det passar ju dig.
    Jag vill gå ner snabbare i vikt, för då ökar min motivation.
  • Fjosok

skulle gärna gå ner snabbare själv med ...

egentligen har jag ju ingen annan anledning att gåp ner än hälsoskäl dock :) ni andra ska ju lixom vara offentliga personer en dag

• nni

Jo men samtidigt så e det mest för sitt egna välbefinnande alla dagar runt om den dagen också!

• Fjosok

jo, har gått ner snart 14 kilo ...

behöver minska 15 till, egentligen :-/

• trebarnsmamma
    brud080808 skrev 2009-05-14 22:14:35 följande:
    Buhu, behöver peppning, jag har verkligen varit såå duktig och motiverad och kört med pulver sedan i söndags, inklusive dagens middag. Men när sonen somnat åt jag ca 4 nävar chips och en liten bit choklad för att trösta (åhhh!) mig själv efter en tuff kväll med trotsbråk. Känner mig som en bov!! Vill INTE hoppas av min diet, men behöver uppmuntran för att inte ge upp
    Vet precis hur det är........
    Bråkiga barn, trött mamma= Fusk!
    Fattar inte var min motivation har tagit vägen......
    Var idag tvungen att äta frukost, kännde mig orkeslös och trött!
    Sprang på mitt löpband igår! Det funkar faktiskt inte för mig då jag håller så sträng diet, blir så himla hungrig och överäter då istället!
    Får väl ta mig i kragen! Köra på igen och INTE jogga ;)
    Kämpa på 080808!!!!!!!
    Vi klarar detta!!!!!
  • trebarnsmamma

Härligt grattis!
    Jobbigt!?
    Hur går det på helgerna?
    Då tycker jag det är svårast!

bambibloggagratisse skrev 2009-05-14 08:53:40 följande:
    Inne på dag 11 idag... så efter 10 dagar så visade vågen imorse:71,4 kg (-4 kg)bambi.blogg.se
  • nni
    Fjosok skrev 2009-05-15 08:38:36 följande:
    jo, har gått ner snart 14 kilo ...behöver minska 15 till, egentligen :-/
    Ja men då har du ju kommit halvvägs. Kör på.
Svar på tråden Nutrilett