• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni
    bambibloggagratisse skrev 2009-05-18 18:26:52 följande:
    Startvikt: 75,4 kg och 37,6% fettEfter 1 vecka: 72,8 kg och 35,3% fettEfter 2 veckor: 70,7 kg och 34,4% fettResultat: -4,7 kgbambi.blogg.se
    Jätte bra!
  • trebarnsmamma

GRATTIS !!!
    Själv kämpar jag vidare inne på dag 3.....

Startvikt: 75,4 kg och 37,6% fettEfter 1 vecka: 72,8 kg och 35,3% fettEfter 2 veckor: 70,7 kg och 34,4% fettResultat: -4,7 kgbambi.blogg.se
  • trebarnsmamma

Hur länge har du tänkt att köra?

• bambibloggagratisse

trebarnsmamma: Jag ska köra 3 veckor ren kur, sen sakta upptrappning!

• trebarnsmamma

Jobbigt jobbigt.....
    Hur går det för er!?
    Själv har jag bytt min brudklänning till en storlek MINDRE!
    Hjälp vad har jag gjort!
    Snacka om press!

• nni
    trebarnsmamma skrev 2009-05-20 09:29:59 följande:
    Jobbigt jobbigt.....Hur går det för er!?Själv har jag bytt min brudklänning till en storlek MINDRE! Hjälp vad har jag gjort! Snacka om press!
    Kul. Jag får sy in min.
    Jag håller på att bli smalare o nöjdare nu. Säger resultat på måndag då det gått 1 v med ren kur. Äntligen e motivationen där igen!!
  • CindyLou

Hur går det att Nutriletta med ganska fysiskt jobb samtidigt?

• trebarnsmamma

Har bestämt så här för att få det uthärdligt!
    Då jag tycker det är jobbigt att inte ha något extra på helgen!
    Nutriletta Mån - Fre kväll 1glas vin 1 tortilla (Vi äter det varje Fredag!) Lörd kväll (Lite mat) 1 glas vin!
    Sönd ren kur osv tills jag nått min målvikt! Har 2 mån på mig till sömnad av klänning! :)
    Hoppas det kommer att fungera! Samt raska promenader så ofta jag jinner!!
    Heja på er andra!!

• nni
    trebarnsmamma skrev 2009-05-22 19:40:49 följande:
    Har bestämt så här för att få det uthärdligt!Då jag tycker det är jobbigt att inte ha något extra på helgen!Nutriletta Mån - Fre kväll 1glas vin 1 tortilla (Vi äter det varje Fredag!) Lörd kväll (Lite mat) 1 glas vin!Sönd ren kur osv tills jag nått min målvikt! Har 2 mån på mig till sömnad av klänning! :)Hoppas det kommer att fungera! Samt raska promenader så ofta jag jinner!! Heja på er andra!!
    Låter bra. Jag kör endast ren kur nu tre v. Har svårt att gå ner nu, eller svårare än första gången jag gick ner så kör hårt. Men jag skulle kunna göra allt för lite tilltugg o ett glas rött nu.
    Hejja hejja!
  • bambibloggagratisse

nni: Jag kör också 3 veckor helt ren kur. Inleder dag 20 idag!! Jippee! Planerade upptrappningen igår, finns nu på bloggen:

bambi.blogg.se

Svar på tråden Nutrilett