• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • Guldie

Lägg till en stavtur FÖRE frukost VARJE morgon så har du ett vinnande koncept - Jag lovar!

• nni
    CindyLou skrev 2009-06-08 08:31:42 följande:
    Dag 3-0.4kg sammalagt -1.2kg!Även igår blev det sex måltider men då var jag jättemätt på kvällen. Så här lätt har jag aldrig upplevt att det varit och Nutrilettat, härligt! Har provat förr om åren men slarvat med fikabröd mellan och aldrig klarat mer än fyra dagar med inte hållbart resultat men nu känns det som att det ska funka!Det dumma är att jag och mina tärnor har alla ordnat barnvakter så vi ska ha en heldag och kolla på tärnklänningar i morgon och då ska jag ladda med barer när de andra äter. Dessutom så ska vi provsmaka olika bröllopstårtor på min sons skolavslutning på torsdag och det kan jag inte hoppa över.Är det ingen annan som går på kur nu?
    Åh vad bra! Skönt för dig att det funkar. Man får hitta sitt egna sätt. Jag går på kur. Kommer äta vanligt till helgen. Men på veckodagarna går jag på kur. Gick på pulver innan o ha ökat lite kolhydratmässigt o går på smoothies nu. Har gått ner -6 sålänge på några v. Ska ner mer innan dagen D!
  • CindyLou

Oj vad duktig du är som gått ner så mkt!!!

Dag 4. Hade bara gått ner 0.2kg sedan igår. Dock var det 6 måltider igår med. Blir en del barer faktiskt,de mättar bra.
    Nu kommer jag få det ännu kämpigare denna vecka.
    Idag:ute på stan hela dagen för att kolla tärnklänningar + kalas för sonen.
    Ons:kalas
    Tors:skolavslutning och bröllopstårtprovsmakning
    fre:bortbjudna på middag
    lör:storkalas.

hur ska jag klara detta? Speciellt nu när motivationen börjar sänka sej då jag gick ner så lite under gårdagen.

nni skrev 2009-06-08 13:26:47 följande:
    Åh vad bra! Skönt för dig att det funkar. Man får hitta sitt egna sätt. Jag går på kur. Kommer äta vanligt till helgen. Men på veckodagarna går jag på kur. Gick på pulver innan o ha ökat lite kolhydratmässigt o går på smoothies nu. Har gått ner -6 sålänge på några v. Ska ner mer innan dagen D!
  • trebarnsmamma

Jag går igen på kur måste vara 5 gången eller något!
    Min kropp vill inte banta mera!!!!!!
    Har 10 kg kvar som jag måste klara av tom 31 Julia då klänningen skall sys om!
    Är inne på andra dagen med Naturdiet! Kör mest påsar men också barer o färdiga smoothies!
    Har gått ner 1kg sedan igår yipeee!!! 9kg kvar......

Cindy Lou: Det är jättesvårt med bortbjudningar osv, men man får nog bita ihop och tänka på att man bara skjuter fram "problemet"! Lätt för mig att säg asom trillat dit några gånge på just "bortbjudningar" sedan är det svårt att fortsätta..
    Men lycka till jag håller tummarna!

• Plummis83

Är det någon som har provat nutrilett quickstart?
    Vad tyckte ni om pastarätterna då??

• trebarnsmamma

Usch tyckte jag! Det var plågsamma 5 dagar, fast jag gick ner några kilon....... Bra med Quickstart var att man fick alla smaker sött, salt, tugga, dricka! Men smaken passade ia alla fall inte mig eller rättare sagt konstistensen.....

Fast shakerna är ju inte heller speciellt goda, men vad gör man inte för att bli smal...
    Lycka till!

Plummis83 skrev 2009-06-09 10:33:01 följande:
    Är det någon som har provat nutrilett quickstart?Vad tyckte ni om pastarätterna då??
  • CindyLou

Dag 5
    -0.4kg totalt -1.8kg!
    igår blev det fem måltider + färska jordgubbar på kvällen. Första gången som jag äter något som det inte står Nutrilett eller naturdiet på. Klarade alltså av en heldag på fik med kompisen som åt bullar + litet kalas här hemma. Grattis till mej!

• trebarnsmamma

Grattis till dig!
    Jag åt också jordgubbar.......

CindyLou skrev 2009-06-10 07:10:37 följande:
    Dag 5-0.4kg totalt -1.8kg!igår blev det fem måltider + färska jordgubbar på kvällen. Första gången som jag äter något som det inte står Nutrilett eller naturdiet på. Klarade alltså av en heldag på fik med kompisen som åt bullar + litet kalas här hemma. Grattis till mej!
  • Lyckan me dig

En vecka med ren kur!
    -2,5 kg

Köpte kycklingsoppan idag, smakade ganska bra. Gott med varm soppa iaf, är så trött på jordgubb och choklasdsmaken.....

Nu ska jag köra en vecka till...

• CindyLou

Grattis!! Jätteduktigt!
    Ätit jordgubbar idag med.Längtar efter sommar!
    Vet ej om jag ska köra en eller två veckor nu. Har ändå 2,5månad kvar till bröllopet.
    Lyckan me dig skrev 2009-06-10 15:01:27 följande:

En vecka med ren kur!-2,5 kgKöpte kycklingsoppan idag, smakade ganska bra. Gott med varm soppa iaf, är så trött på jordgubb och choklasdsmaken.....Nu ska jag köra en vecka till...
Svar på tråden Nutrilett