• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • Avath

Cyklade nyss i en halvtimme, orkar verklingen inte. Är på väldigt dåligt humör just nu =0/ Mat om 10 minuter.

Lyckan me dig skrev 2009-06-02 14:48:39 följande:

Gör nåt kul i 25 min. Sätt på en riktig partylåt du gillar och dansa i 25 min ;)
  • trebarnsmamma

Attans jag tog ett bett på en korv!!!
    Av bara farten alltså, när jag lagade mat till övriga familjen, det är ett aber det där!
    Nä nu får de laga mat själva!
    Och så har jag fått mens ockå !
    argh vad sur man kan bli !
    Så fryser jag med..........

• nni

Ibland e det svårt. Jag har också haft motiga dagar. Men bara att kämpa vidare. Jag hoppas jag hinner gå ner -10 till nästa torsdag. Då har jag hållit på i lite mer än 3 v med ren kur. Men har slarvat i ett par dagar så blir ändå 3 v.
    Bara 1 v kvar med ren kur. Sedan prova klänning o fira födelsedag.
    Sen får jag kanske fortsätta 1-2 v till. Men sedan ska det va slut!
    Mat e ju gott, men ngt jag får stå över nu ett tag. Får tänka framåt.

• nni

Hej! Hur går det?
    Jag har haft slarvdagar. Typiskt mig. Men nu e det stenhårt i tre v som gäller!! Sen väntar den stora dagen!!
    På möhippan o födelsedagen kommer jag dricka lite men äta kalori och kolhydratmässigt motsvarande dieten. Ngn mer som har nära till bröllopet?

• CindyLou

Startade en nutrilett kur idag. Har som mål denna gång att det gör inget om jag tar mer än 5 påsar. Hellre det än att jag går och slänger i mej skräpmat istället. Än så länge har jag idag fått i mej två barer,två påsar och en drickfärdig. Kännt av lite huvudverk en kort stund.

• CindyLou

Klockan 20:33 och jag är mätt och anser mej klarat dagen trots frestelser av winerbröd,dammsugare och popcorn vilket är mkt ovanligt för mej men ska den som ger sej.

• CindyLou

Igårkväll såg vi en film på tv då jag fick extrem hunger dock valde jag att gå och lägga mej istället för att sova bort den och nu på morgonen gått ner 0.8kg efter första dagen och allt känns bra!

• nni
    CindyLou skrev 2009-06-07 07:48:40 följande:
    Igårkväll såg vi en film på tv då jag fick extrem hunger dock valde jag att gå och lägga mej istället för att sova bort den och nu på morgonen gått ner 0.8kg efter första dagen och allt känns bra!
    Rätta takter!
  • CindyLou

Dag 3
    -0.4kg sammalagt -1.2kg!

Även igår blev det sex måltider men då var jag jättemätt på kvällen. Så här lätt har jag aldrig upplevt att det varit och Nutrilettat, härligt! Har provat förr om åren men slarvat med fikabröd mellan och aldrig klarat mer än fyra dagar med inte hållbart resultat men nu känns det som att det ska funka!

Det dumma är att jag och mina tärnor har alla ordnat barnvakter så vi ska ha en heldag och kolla på tärnklänningar i morgon och då ska jag ladda med barer när de andra äter. Dessutom så ska vi provsmaka olika bröllopstårtor på min sons skolavslutning på torsdag och det kan jag inte hoppa över.

Är det ingen annan som går på kur nu?

• ario

jag går på Gi-kur, har gått ner 2 kg på en vecka:)

inga kolhydrater alls!

Svar på tråden Nutrilett