• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • trebarnsmamma

Hallå
    Javisst är det kämpigt usch!
    Jag har köpt måltidsbarer att byta med så att man får tugga lite också!
    Grönsaker borde också gå bra!
    Kämpa på!
    Lyckan me dig skrev 2009-06-01 21:41:07 följande:

Ok...det är nog kämpigt med 14 dagar ;). Kan man tugga på lite grönsaker varje dag?
  • nni

Lyckan me dig skrev 2009-06-01 21:41:07 följande:

Ok...det är nog kämpigt med 14 dagar ;). Kan man tugga på lite grönsaker varje dag?
    2 veckor har jag kört! Haft ett litet uppehåll. Kör nu i 7-10 dagar till med ren kur. Hade inga problem med förstoppning, men det e väl olika från person till person. Om du vll tugga på ngt e grönsaker bra.
  • Avath

Jag är på dag två av tio. Jag är hungrig =P Men jag hoppas det går över om några dagar. Snart dags för lunch dock!

• Plummis83

Läste på hemsidan att man gärna får äta sallad!! Jag som är ute å vimsar

Plummis83 skrev 2009-06-02 10:24:05 följande:
    Jag tuggar på grönsaker varje dag. Men ska man följa ren kur så ska man nog inte göra det! Jag klarar mig inte riktigt utan mat så äter 1 måltid/dag! Ikväll ska vi grilla å då grillar jag kyckling å äter en god sallad till!!Lyckan me dig skrev 2009-06-01 21:41:07 följande:
  • Avath

Gud vad jag är hungrig. Är så inihelvetes hungrig.

• Lyckan me dig

Ok,toppen att man får tugga på nåt när man håller på att bli tokig på andra som TUGGAR ;)

Men magsäcken ska väl bli mindre, så man ska väl nte trycka i sig hur mkt grönsaker som helst. Bara i nödfall ist för att äta nåt onyttigt.

Nu ska jag ta tredje shake'en på första dagen. Känner mig inte alls hungrig,,,men det kommer väl kan jag tänka. Det känns så spännande med detta. Toppen att få det gjort så snabbt. Klart till bröllopet ;)

• Lyckan me dig

Avath: Ta en MOROT el nåt annat. Sugarnaps/sockerärtor är oxå gott...finns ju mkt goda grönsaker nu.

• Lyckan me dig

Nni: Hur mycket har du gått ner på 2 veckor? Hur mkt gick du upp efter?...om du gjorde d...

• Avath

Jag har selleri i kylen, och alfalfa groddar. Jag har dock en shake om 25 min så jag försöker hålla ut. Om det inte känns bättre efter en halvtimme efter shaken så ska jag äta selleri

Lyckan me dig skrev 2009-06-02 14:33:50 följande:

Avath: Ta en MOROT el nåt annat. Sugarnaps/sockerärtor är oxå gott...finns ju mkt goda grönsaker nu.
  • Lyckan me dig

Gör nåt kul i 25 min. Sätt på en riktig partylåt du gillar och dansa i 25 min ;)

Svar på tråden Nutrilett