• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni

trebarnsmamma; Ja det e skönt att det händer lite. Jag ska gå ner en 9-10 kilo till hoppas jag! Men e glad om jag går ner 5-7. Får ta de allra sista efter bröllopet om jag inte hinner. Men då med vanlig GI mat.
    Nä man ska inte ta på sig för mycket, eftersom man måste ju ha ork!
    Hoppas du finner ditt sätt. Du kan kombinera diet o vanlig nyttig mat?

Fjosok; Jag vet precis hur det e. Jag äter ganska "kalorisnällt" annars så blir inte så bra resultat om jag inte verkligen begränsar kalorierna ännu mer. Men du, det ger med sig ska du se, fortsätt.

• nni

Ska säga hur det har gått med ren kur när jag e klar, nästa måndag igen. Hoppas på att jag då bara har 5 kilo kvar.

• Lyckan me dig

På tisdag ska jag köra en kur med enbart Nutrilett i 14 dagar. ***Bröllop 4 juli****

Kan man gå ner 5 kg på 14 dagar???

Hur gör jag sen efter de 14 dagarna? Hur ska man börja äta för att inte gå upp allt i vikt igen??????

• trebarnsmamma

Tänkte börja om igen jag!
    Startar imorgon fram till midsommar :)
    Lycka till!
    Lyckan me dig skrev 2009-05-31 20:17:24 följande:

På tisdag ska jag köra en kur med enbart Nutrilett i 14 dagar. ***Bröllop 4 juli****Kan man gå ner 5 kg på 14 dagar???Hur gör jag sen efter de 14 dagarna? Hur ska man börja äta för att inte gå upp allt i vikt igen??????
  • bambibloggagratisse

Har nu trappat upp i en vecka (ganska snabb upptrappning) och vågen visade på samma som när jag slutade med CK:

Startvikt: 75,4 kg och 37,6% fett
    Efter 1 veckas ren kur: 72,8 kg och 35,3% fett
    Efter 2 veckors ren kur: 70,7 kg och 34,4% fett
    Efter 3 veckors ren kur: 69,7 kg och 33,7% fett
    Efter 1 veckas upptrappning: 69,7 kg och 35,9% fett
    Resultat: -5,7 kg

Läs gärna mer på min blogg: bambi.blogg.se

• nni

En v kvar med ren kur. Slarvat lite nu i slutet men vet att jag tappat ganska mycket vikt som tur e.
    Bra ni kämpar alla!

Lyckan med dig; Det e svårt. Men små portioner o äta ofta o regelbundet som man gör med nutrilett. Inte överstiga kalorigräänsen för mycket så ska det nog gå bra med vanlig mat efter, men man får nog räkna med att gå upp ett par kilo.

• Lyckan me dig

Trebarnsmamma: Då kör vi då!! jag är så laddad...Hur har första dagen varit? Hur har du gjort efter kuren. Tips på mat att äta? Eller ska man börja äta ett mål om dagen?

Får man köra längre än 14 dagar i sträck?

Många frågor... ;) Jag börjar imorn. Kram

• ario

risk för förstoppning vid mer än 14 dagars användning..

Lyckan me dig skrev 2009-06-01 21:32:26 följande:

Trebarnsmamma: Då kör vi då!! jag är så laddad...Hur har första dagen varit? Hur har du gjort efter kuren. Tips på mat att äta? Eller ska man börja äta ett mål om dagen?Får man köra längre än 14 dagar i sträck?Många frågor... ;) Jag börjar imorn. Kram
  • Lyckan me dig

Ok...det är nog kämpigt med 14 dagar ;). Kan man tugga på lite grönsaker varje dag?

• Plummis83

Jag tuggar på grönsaker varje dag. Men ska man följa ren kur så ska man nog inte göra det! Jag klarar mig inte riktigt utan mat så äter 1 måltid/dag! Ikväll ska vi grilla å då grillar jag kyckling å äter en god sallad till!!

Lyckan me dig skrev 2009-06-01 21:41:07 följande:

Ok...det är nog kämpigt med 14 dagar ;). Kan man tugga på lite grönsaker varje dag?
Svar på tråden Nutrilett