• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • Lyckan me dig

CindyLou: Hur länge har du hållit på? har det gått bra?

• CindyLou

Jag är inne på min femte dag och har gått ner 1.8kg. Kör 6 måltider per dag med påsar,barer och naturdiets färdiga smootis. Jag är nöjd än så länge.
    Lyckan me dig skrev 2009-06-10 15:21:54 följande:

CindyLou: Hur länge har du hållit på? har det gått bra?
  • capu

Hej tjejer! Jag är en periodare av shakar, orkar hålla på en vecka eller så men när jag inte går ner så mycket jag vill tröttnar jag och ger upp. Jag klarar att bara dricka 3 st om dagen, men är det för lite?? Är det så att kroppen ställer in sig på "svält"?

• Lyckan me dig

Man ska dricka 5 st shake's per dag som kvinna.

• CindyLou

Jag dricker 6-5 om dagen.

Dag 6
    -0.3kg!
    Totalt -2.1kg Jippi!!!

Idag är det skolavslutning och provsmakning av bröllopstårta.

• trebarnsmamma

Härligt grattis!
    Går det bra med humöret och så???
    Här är jag inne på dag 4 står still och fattar ingenting!!
    Men rätt var det är så släpper det väl!
    -1kg!! 9kg kvar!

CindyLou skrev 2009-06-11 07:17:02 följande:
    Jag dricker 6-5 om dagen. Dag 6-0.3kg!Totalt -2.1kg Jippi!!!Idag är det skolavslutning och provsmakning av bröllopstårta.
  • CindyLou

Humöret har varit som vanligt och jag har kännt mej som vanligt,kanske ngt mer frusen. Provsmakade en halv tårtbit idag, jätteäckligt och supersött hade endast tagit 3 påsar innan klockan 15 så på kvällen var jag fortfarande inte hungrig men kände illamående fter tårtan så jag åt en halv omelett men jag kände inte smaken alls. Har inget sugen efter något än så länge.Konstigt

• nni

Ska äta kombinerat imorgon o på lör. Sen e det ren kur (tre smoothies) i ca 10-12 dagar, fram till ett par dagar innan bröllopet. Vill ner några kilo till.

Cindylou, man anpassar ju sig lätt till diet endast efter ett litet tag. E själv inte sötsugen direkt. Ganska skönt. Men riktig mat kan jag sakna ibland.
    Grattis till viktnedgång.

• CindyLou

nni: Tack för dina vänliga ord! Så skönt att man kan samlas här och stötta,peppa och förstå varandra.

Hör och häpna
    Dag 7
    -0.3kg Totalt -2.4kg

• Tess Dennis

Hej tjejer! Jag har totalt gått ner 14 kilo med viktväktarna. Men om 2 veckor blir jag fru och hade från början som mål att väga 67 kg då.. Vilket betyder minus ytterligare 3,8 kg. Funderar på att köra på nutrilett kur under dessa två veckor. Tror ni jag kan lyckas med mitt mål då?

• trebarnsmamma

Hej!
    Ja det kan funka! Kör ren kur så borde det gå bra!
    Lycka till!
    Tess Dennis skrev 2009-06-12 09:10:09 följande:

Hej tjejer! Jag har totalt gått ner 14 kilo med viktväktarna. Men om 2 veckor blir jag fru och hade från början som mål att väga 67 kg då.. Vilket betyder minus ytterligare 3,8 kg. Funderar på att köra på nutrilett kur under dessa två veckor. Tror ni jag kan lyckas med mitt mål då?
  • nni

Ska köra ren kur i 10-12 dagar nu!!!! Haft uppehåll i helgen helt, både för fest o möhippa. Sedan vankas det bröllop!

• trebarnsmamma

Vad kul!!!!
    Då närmar det sig!!!
    Lycka till!

nni skrev 2009-06-15 09:00:49 följande:
    Ska köra ren kur i 10-12 dagar nu!!!! Haft uppehåll i helgen helt, både för fest o möhippa. Sedan vankas det bröllop!
  • nni
    trebarnsmamma skrev 2009-06-15 10:39:13 följande:
    Vad kul!!!!Då närmar det sig!!!Lycka till!
    Ja det gör det, tack!!
Svar på tråden Nutrilett