• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • nni
    brud080808 skrev 2009-05-07 08:29:21 följande:
    Sällskapar här, tänkte köra modifast som enbart intag i resten av maj, vet dock inte om jag ska starta imorgon fredag eller på måndag. Vet ju hur s¨våra helgerna kan vara så därför kanske det är dumt att börja så? men å andra sidan behöver jag börja nu, och inte skjuta det framför mig. Hur hade ni gjort?
    Jag har börjat o slutat, börjat o slutat. IDAG börjar jag igen. Igår åt jag vanlig mat på kvällen. Jag måste vänja mig vid endast nutrilett. Jag struntar ganska mycket om det e helg, för jobbar ändå helger. Men om du e motiverad nog, börja nu. E så lätt att skjuta upp det.
  • MulleNuh

Vägde mig i morse igen. 2 kilo ner sen i förrigår! Och då åt jag ändå lite kött och potatisgratäng igårkväll.. I LOVE Nutrilette!

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-07 10:28:45 följande:
    Vägde mig i morse igen. 2 kilo ner sen i förrigår! Och då åt jag ändå lite kött och potatisgratäng igårkväll.. I LOVE Nutrilette!
    Oh härligt!
  • nni

Just nu knaprar jag morötter, dricker citronvatten o varit ute på promenad nyss med vovven. Känns ok, får hålla i det nu ordentligt ! För jag går inte ner om jag inte e strikt tyvärr...

• trebarnsmamma

Har börjat idag med mitt andra race! Gick innan påsk ner från 93 till 89! Har gått upp ca 1kg över helgen då vi varit bortresta, men det var det värt med all god mat och dryck!
    Hoppas det går lika bra denna gång!!!
    Kör med färdigblandade naturdiet shake choklad smaskens smakar som milkshake!!! Mycket bättre än det äckliga pulvret!!!
    Hade tänkt mig att väga 75 kg på bröllopet ;)
    Har totalt sedan nyår gått ner 16 kg!!!!

• nni

Hur går det. Jag har redan -1 kg nästan på ett dygn. Tillät mig grönsaker, keso o lite vin igår. Sålänge man har koll på kaloriintaget så.
    Hoppas på minus -3 några v nu. Ska promenera/intervalljogga mycket samt lyfta lätta vikter.

• nni
    trebarnsmamma skrev 2009-05-07 15:37:32 följande:
    Har börjat idag med mitt andra race! Gick innan påsk ner från 93 till 89! Har gått upp ca 1kg över helgen då vi varit bortresta, men det var det värt med all god mat och dryck!Hoppas det går lika bra denna gång!!!Kör med färdigblandade naturdiet shake choklad smaskens smakar som milkshake!!! Mycket bättre än det äckliga pulvret!!!Hade tänkt mig att väga 75 kg på bröllopet ;)Har totalt sedan nyår gått ner 16 kg!!!!
    Bra du gått ner så pass! Vi har ungefär lika mycket vi vill gå ner. Kämpa på!
  • kermit100

Jag åt/drack endast nutrilett i 14 dagar och tappade 7 kg. Andra veckan var dryg men det var det värt.

• nni

Härligt för er båda! Jag hoppas på att förlora ca 3 kilo i veckan ju i några v, det e nog inte omöjligt då. Har förresten gjort det innan själv. E skönt att verkligen märka o se resultat! Motiverar mig!

Svar på tråden Nutrilett