• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • trebarnsmamma

Kanske är det problemet.....
    Får väl bli lite bättre på den punkten....
    Hur går det för dig!?

Hemlig2009 skrev 2009-04-28 12:56:58 följande:
    Dricker ni det vatten som ni ska? Läste att det är mycket just vattnet som gör att kroppen förbränner. Jag dricker minst 3 liter om dagen.
  • Hemlig2009

Jag äter ju Cambridge vilket inte är riktigt samma sak har jag läst mig till (ännu färre kcal i Cambridge). Går på ren kur och det går bra! Har stått still på vikten nu i 4 dagar men rasade innan så det gör inget. Känner att kroppen då hinner ifatt och måtten med måttbandet blir mindre istället (vilket ju är huvudsaken egentligen).

Ska äta ren kur tills imorgon, kombinerad på torsdag och så lite mat över helgen. Kommer sen gå på ren kur igen på måndag i minst en vecka, sedan använda påsarna jag har kvar till upptrappning.

Har då ätit ren kur i sammanlagt 5,5 veckor. Nu efter 4 veckor ren kur (med uppehåll mellan, påsk...) har jag gått ner drygt 6 kg. Gick ner nästan 4 med GI efter nyår så totalt 10 kg. Känns jättebra!

trebarnsmamma skrev 2009-04-28 14:35:03 följande:
    Kanske är det problemet.....Får väl bli lite bättre på den punkten....Hur går det för dig!?
  • nni

Ja jag försöker dricka, dricker mycket till "maten". Men får kanske dricka lite mer.
    Jag har gått ner innan, nu gått upp en del av det. Nog därför jag har svårt, min kropp blir inte lika chockad längre. Men jag ger mig inte.

• nni

Hemlig2009; 10 kg! Jätte bra! Jag har gått upp 10 ca, de ska ner o fem till!

• bambibloggagratisse

Jag startade med cambridge idag... behöver bli av med kilon från min graviditet!

Följ mig gärna på min blogg: bambi.blogg.se

• nni
    bambibloggagratisse skrev 2009-05-04 17:39:12 följande:
    Jag startade med cambridge idag... behöver bli av med kilon från min graviditet!Följ mig gärna på min blogg: bambi.blogg.se
    Lycka till!
  • nni

Nu går jag på ren kur! Ska träna lite försiktigt med...lätta vikter...samt förbränning! Det e om 3 v bara 1 månad kvar!
    Håll ena tummen hårt! Nu kör det igång ordentligt.

• MulleNuh

Igår gick jag in på en nutrilettkur igen!

Har tappat vätska sedan dess och gått ner 1 kilo..

• lindab87

Jag håller på och äter nutrillet dom hade någon kur men jag mår så illa av altt klarar inte av att få i mig det och det är säkert inge bra det heller ! Får komma på något annat ! Tycker alla är jätte duktiga här som håller på för det är inte lätt :S

• nni
    MulleNuh skrev 2009-05-06 11:23:16 följande:
    Igår gick jag in på en nutrilettkur igen! Har tappat vätska sedan dess och gått ner 1 kilo..
    Heja oss!! Jag börjar idag igen på ren kur. Nu måste jag hålla i det alltså...!

lindab87; Nä det e verkligen inte lätt. De har färdigblandade drycker som e godare. Ett tips!
Svar på tråden Nutrilett