• roro1

Nutrilett

Bröllop om 6 veckor..5 kilo att gå ner! Och alldeles för otålig för att vänta på att träningen ska ge resultat. Så tänkte köra igång två veckor med endast nutrilett f.r.o.m idag!
    Ni som kört innan..tränade ni samtidigt? Körde ni endast nutrilett eller åt ni vissa måltider?
    Nån annan som kämpar med detta just nu..eller som känner sig sugen på att sätta igång:)

• Svar på tråden Nutrilett
  • brud080808

Känner mig stolt och glad över att snart ha klarat min andra dag låter inte mycket, men för mig är det stort! Borde väga mig, men vågar inte riktigt...

• brud080808

Hm, alltså jag menar att jag borde väga mig för att se hur mkt jag går ner, men jag är rädd att vågen ska visa alldeles för mycket och att jag kommer bli förkrossad om min diet inte håller i sig/funkar.

• nni
    brud080808 skrev 2009-05-11 18:55:27 följande:
    Känner mig stolt och glad över att snart ha klarat min andra dag låter inte mycket, men för mig är det stort! Borde väga mig, men vågar inte riktigt...
    Vänta att väga dig isåfall, vissa går dessutom ner lite mer långsamt i början, o vissa i slutet. Svårt det där. Men vänta iaf en vecka?! jag väger mig nog för ofta
  • brud080808
    nni skrev 2009-05-11 19:15:41 följande:
    Vänta att väga dig isåfall, vissa går dessutom ner lite mer långsamt i början, o vissa i slutet. Svårt det där. Men vänta iaf en vecka?! jag väger mig nog för ofta
    Ja, men jag har inte vägt mig innan för att se "ursprungsvikten", så efter en vecka vet jag inte om jag gått upp eller ner
  • bambibloggagratisse

Nu har jag klarat av första veckan: -2,6 kg

Jag har skrivit ett inlägg om MOTIVATION, kika gärna:
    bambi.blogg.se

• MulleNuh

har du nån sån sida du tjänar pengar på?? Måste ju bara fråga eftersom du skrivvit din bloggadress MÅNGA ggr här inne!

bambibloggagratisse skrev 2009-05-11 21:18:41 följande:
    Nu har jag klarat av första veckan: -2,6 kgJag har skrivit ett inlägg om MOTIVATION, kika gärna:bambi.blogg.se
  • D 13

Ok har läst lite utav den har tråden, och nu undrar jag var kan man köpa de här magiska dryckerna? och vilken är bäst? =)

• nni

Nutrilett smoothie
    och Naturdiet smoothie rekommenderar jag.
    3 st om dagen för näringsämnen man behöver, e också kalorisnålt. Och helt okej.
    I vanlig affär som Coop, vid hälsokost avdelning hittar du dessa kanske.

• nni

OBS de e inte såå magiska tyvärr... hehe

• Trollia

En fråga till er som bara dricker dessa olika dieter; Orkar ni med någon träning på detta??

Svar på tråden Nutrilett