• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

*sitter på mina egna händer för att verkligen hålla nere armarna, med ett fågelholksliknande ansiktsuttryck*

Det var nog bland det dummaste jag har läst...på ett tag.

• didis

Ja, häftigt, himlastormande och fantastiskt mitt i all smärta var det att föda barn - men ORGASM?? nja... då har jag bättre förslag (och med mindre långtgående konsekvenser) på hur man får just en erotisk upplevelse....

passionsblomman skrev 2009-03-20 21:46:42 följande:
    *sitter på mina egna händer för att verkligen hålla nere armarna, med ett fågelholksliknande ansiktsuttryck* Det var nog bland det dummaste jag har läst...på ett tag.
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-03-20 21:46:42 följande:
    *sitter på mina egna händer för att verkligen hålla nere armarna, med ett fågelholksliknande ansiktsuttryck* Det var nog bland det dummaste jag har läst...på ett tag.
    Hmmm du läser inte min blogg va?
  • didis

*nyfiken* så vad för dumheter handlar din blogg om

Panzerfaust skrev 2009-03-20 21:50:40 följande:
  • passionsblomman

Ha ha ha! Nä...den har jag missat, vem är dum där? Inte du väl?

Panzerfaust skrev 2009-03-20 21:50:40 följande:
    Didis, ja det är helt klart en otrolig grej att vara med om och ett jättejobb, men att blanda in orgasm i just det sammanhanget...nej GANSKA långt ifrån...

Jag har också bättre tips.
  • Panzerfaust

Hehe nja jag skriver om det som faller på läppen för dagen, det blir mycket dumheter

• didis

Nähä, gonatt tanter - och Pantzerfaust - nu gör nyblivne maken anspråk på datorn.¨

Och en liten didis skall ha jouren i morgon och skall gå och knoppa nu så hon är piggelin imorgon och kan hjälpa folk med tandvärk (en nog så nobel syssla).

Tack för idag! Go´natt!!

• passionsblomman

Så länge du inte får för dig att fru Heloise kommer att tjuta av lust om hon en dag föder ditt barn, så är jag ganska lugn...

och skriker hon istället just då att du aldrig mer får stoppa något som helst i henne, så kommer jag inte att vara förvånad. Om jag säger så. Apropå hur det känns att klämma ut bebisar och vad den där artikeln verkade vilja få någon att tro.

Svar på tråden Tantvarning 3