• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • svartvitabruden

Tar ett besök här i min ungdom och kniper oskulden

50 kg på 15 månader - start 090101
  • Im yours

Godmorgon alla, kikar in i de nya lokalerna

Passionsbruden; Tack för att du såg till att skapa ett nytt rum för oss tanter. Där vi kan fortsätta trivas tilsammans.

Idag ha tempraturen sjunkit till -3 grader hos mig, perfekt promenadväder. Har sovit extra länge, all mustdrickande, och nötknäppande tar på krafterna mina vänner.

Men tar fram en champagneflaska, chokladaskar, o en bukett röda tulpaner Så kom gärna förbi, o skåla in denna tråd med massor av bubbel och andra livsviktiga saker.

SKÅL!!!

• Angelikasen

Im Yours: Är lilla jag också välkommen?

Håller på och försöker få min lilla pojke att sova middag, inte det lättaste alla gånger när hans pappa är ute och kör traktor

Har lagt in tre bilder från bröllopet i galleriet, dom är kanske inte världens skarpaste, men helt klart värda sin vikt i guld (undrar om det blir datorns vikt i så fall, eftersom dom ligger i minnet och inte är utskrivna?)

• Im yours

Angelikasen; Du är varmt välkommen!! Nu kilar jag iväg, o tittar på bilderna. Ett Jättegrattis Till Er!

• Im yours

Vad fina ni är! Den lilla killen, vilken charmör var länge sedan jag såg någon så sööööööööööööööt kostymbärare. Tack för det!

• Angelikasen

Tack vad snäll du är, min son är verkligen min ögonsten, han är alltid glad (visst alla har sina dagar men i grund och botten är han alltid glad) och hans lyckas charma ALLA. T.o.m. min mamma som absolut avskyr barn, hon gillar inte ens sina andra barnbarn, och varför hon överhuvud taget skaffade nån av oss fattar jag bara inte, och absolut inte varför hon skaffade mig, jag är liksom inget värd i hennes ögon, till skillnad från min syster och min nu döde bror.

Men som sagt: Tusen tack, det värmer!!!

• passionsblomman

GRATTIS GUMMAN!!!! Oj vad roligt och vad fina ni är!

Men vadfalls tanter! Har ni tjuvbörjat i nya fast gamla är öppen!!! Marsch tillbaka och skriv så vi slår BT-rekord innan de closar oss
    Det plitas för fullt fortfarande har ni väl sett!

Angelikasen skrev 2009-01-06 13:42:29 följande:
    Im Yours: Är lilla jag också välkommen?Håller på och försöker få min lilla pojke att sova middag, inte det lättaste alla gånger när hans pappa är ute och kör traktor Har lagt in tre bilder från bröllopet i galleriet, dom är kanske inte världens skarpaste, men helt klart värda sin vikt i guld (undrar om det blir datorns vikt i så fall, eftersom dom ligger i minnet och inte är utskrivna?)
  • lillP

Stort GRATTIS!

Angelikasen skrev 2009-01-06 13:42:29 följande:
    Har lagt in tre bilder från bröllopet i galleriet, dom är kanske inte världens skarpaste, men helt klart värda sin vikt i guld (undrar om det blir datorns vikt i så fall, eftersom dom ligger i minnet och inte är utskrivna?)
  • Im yours

Detta meddelande gäller samtliga tanter; Japp, marsch pannkaka. Trupperna ska snarast bege sig till det vanliga stället. Tar snabbt med mig champangeflaskan, o chokladen. Snälla ta med tulpanerna, mina armar räcker inte till För de ska väl inte behöva stå och vissna.

Svar på tråden Tantvarning 3