• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    HB09 skrev 2009-01-08 19:50:00 följande:
    Åh, vad ni är flitiga här inne - och uppe länge på kvällarna är ni! Hur orkar ni då gå upp och brygga kaffe och vänta på tidningsbudet vid 4.30? Blir så avundsjuk, men eftersom jag har musarm (Måste vara ett av världens topp-tio-fånigaste-ord-på-en-åkomma?) och sitter framför dator hela dagarna, får jag mestadels nöja mig med att läsa och få lite feelgood från er härliga damer!Passionsblomman: Först och främst dubbelgrattis i efterskott! Hur hittar jag din hemsida? Beställer ju en del blommor i jobbet och det skulle kännas oerhört mkt bättre att gynna en skön tant än den hemska människan jag fn handlar av...För övrigt kan jag meddela att jag lyckades göra en riktigt skön tantvurpa idag och landade på höften - INOMHUS! (Curlingkängor i all ära, men när man kommer in på ett halt linoleumgolv är de livsfarliga...) När jag tittade upp, totalt yr i huvudet, hade jag en ring av kollegor runt mig som istället för att ge mig choklad och och kramar, konstaterade just att jag är en riktig tant!!
    HB09: Nämen, det var inga snälla kollegor! Att bryta lårbenshalsen hade varit just fint dé... 

Vila din onda höft inne hos oss goa tanter. *Ställer fram varm choklad och bullar* Så får du en tröstande kram också såklart!

• HB09

Åh, tack Troll! Nu känns det redan mycket bättre

• passionsblomman

Oiii! Vad roligt med nya tantkompisar i tråden! Välkomna ! ta en bulle, slå er ned, kolla vilka hunkar vi har tapetserat med!
    Och låt inte den ena utesluta den andra!Ögonen tål fägring av alla de slag! (Orlando i Sagan om Ringen får mig att önska attdet verkligen fanns älvor på riktigt...)

Kom hit så blåser vi på alla sår och lägger kalla omslag på bulor och tröstar allt vi kan!

Jag visar gärna min sida, men då är det nog bäst att ni inboxar er mailadress, så det blir på privata linjer...Ni vet var min brevlåda bor!

• Angelikasen

Hej alla nya tanter. VÄLKOMNA

• sockersmulan

Hahaha, tack!
    Det är lugnt, har full förståelse för spaning på snygga grabbar!

Troll1 skrev 2009-01-08 17:27:00 följande:
    Välkommen Sockersmulan! Så oartigt av mig att inte skriva det i förra inlägget, men jag var förblindad av George.
    [/citat]

Tack, tack! *nibblar på bullen och ser sig omkring* Wooow vilka hunkar! *bidrar med en bild på Fredrik Ljungberg*
    passionsblomman skrev 2009-01-08 20:39:09 följande:
    [citat]
    Oiii! Vad roligt med nya tantkompisar i tråden! Välkomna ! ta en bulle, slå er ned, kolla vilka hunkar vi har tapetserat med! Och låt inte den ena utesluta den andra!Ögonen tål fägring av alla de slag! (Orlando i Sagan om Ringen får mig att önska attdet verkligen fanns älvor på riktigt...)Kom hit så blåser vi på alla sår och lägger kalla omslag på bulor och tröstar allt vi kan!Jag visar gärna min sida, men då är det nog bäst att ni inboxar er mailadress, så det blir på privata linjer...Ni vet var min brevlåda bor!
  • sockersmulan

Hahaha, tack!
    Det är lugnt, har full förståelse för spaning på snygga grabbar!

Troll1 skrev 2009-01-08 17:27:00 följande:
    Välkommen Sockersmulan! Så oartigt av mig att inte skriva det i förra inlägget, men jag var förblindad av George.
    [/citat]

Tack, tack! *nibblar på bullen och ser sig omkring* Wooow vilka hunkar! *bidrar med en bild på Fredrik Ljungberg*
    passionsblomman skrev 2009-01-08 20:39:09 följande:
    [citat]
    Oiii! Vad roligt med nya tantkompisar i tråden! Välkomna ! ta en bulle, slå er ned, kolla vilka hunkar vi har tapetserat med! Och låt inte den ena utesluta den andra!Ögonen tål fägring av alla de slag! (Orlando i Sagan om Ringen får mig att önska attdet verkligen fanns älvor på riktigt...)Kom hit så blåser vi på alla sår och lägger kalla omslag på bulor och tröstar allt vi kan!Jag visar gärna min sida, men då är det nog bäst att ni inboxar er mailadress, så det blir på privata linjer...Ni vet var min brevlåda bor!
  • Troll1

Angelikasen skrev 2009-01-08 22:08:49 följande:
    Med risk för att göra bort mig, men passar inte dom här bäst på Johnny Depp??www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx

Eller på mästerkatten i stövlar (Shrek)...

Passionsblomman: Jag mailbombar dig.

• Im yours

Ja, nu är ännu en dag slut, sjuttsicken vad tiden går fort.

Härliga piratstövlar

Har ägnat kvällstid åt att titta på olika bröllopsbuketter.
    Passionsblomma; Har lärt mig några nya blomnamn. Visserligen var min kunskap minimal innan men.......... Jag är så glad för din skull. Ska oxå skicka min mailadress till dig............. man har ju en, och annan vän därnere i Sthlms-trakten

Kramar, o godnatt till alla!

Svar på tråden Tantvarning 3