• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

*spanar omkring mig*

Jaaaaa! Vårsol! och så är det så mysigt att göra saker med familjen ibland, när man äntligen har lite gemensamt ledigt, och vi bor i en VÄLDIGT vacker stad, kommer man ihåg när man tar Djurgårdsfärjan.

(jag bor iofs miltals utanför, men ändå)

Celeste97 skrev 2009-04-07 20:21:44 följande:
    Passion, ibland tror jag att du skuggar mig! Men det är kanske tvärtom? Sist du var på Djurgården var jag på Strandvägen, och idag när du var på Skansen var jag på Waldemarsudde...Eller så gillar vi båda att lapa vårsol...
  • Celeste97

Och nu är vi i samma trådar också! Iihh! :-O

• Heloise

Jättefin klänning Mulle!

Låter som en härlig dag Blomman. Själv har jag bara latat mig, läst och ätit moussaka. Dock saknas det en stor fet bit choklad och jag försöker förtvivlat ignorera M&M's som skriker mitt namn.
    Pnasartanten och jag ska ut och knatat snart, han sa nått om springa och backar men jag måste ha hört fel. Heloise springer INTE i backar, jag går men springer baske mig inte!

• passionsblomman

Heloise får sällskap av en MYCKET bestämd Passionsblomma-här springs inte med mindre än att det gäller min sons liv eller nåt. Men gå är underbart, bara benhinorna är på min sida.

Heloise skrev 2009-04-07 20:52:07 följande:
    Jättefin klänning Mulle!Låter som en härlig dag Blomman. Själv har jag bara latat mig, läst och ätit moussaka. Dock saknas det en stor fet bit choklad och jag försöker förtvivlat ignorera M&M's som skriker mitt namn.Pnasartanten och jag ska ut och knatat snart, han sa nått om springa och backar men jag måste ha hört fel. Heloise springer INTE i backar, jag går men springer baske mig inte!
  • Heloise

Precis och jag har inga barn så då förstår du hur liiiite chans det är att jag spring i backar
    Håller med, en rask promenad är balsam för själen( fast det är choklad med )
    Jag roar mig med att skriva gästpresentationer och jag har skrivit 3 nu är jag less haha

passionsblomman skrev 2009-04-07 20:57:25 följande:
    Heloise får sällskap av en MYCKET bestämd Passionsblomma-här springs inte med mindre än att det gäller min sons liv eller nåt. Men gå är underbart, bara benhinorna är på min sida.
  • Celeste97

Heloise vovve kan få springa!
    Min gubbe har fått för sig att vi ska börja göra armhävningar här hemma. Finns en sida där man hittar träningsprogram för att klara 100 armhävningar på 6 veckor (hundredpushups.com). Huvva! Men vad gör man inte för att hans överarmar ska svälla?

• Im yours

Here comes the bride. Jättefin klänning Mulle.

Den här tanten är trött, och ska snart knoppa in.
    Imorgon bär det av till IKEA, får väl försöka knata runt lite i köpcentrumsmiljö

Nattinatt.

• Panzerfaust

Jag vill kunna göra det den här mannen gör, grymt imponerande.

• Heloise

haha armhävningar klarar jag inte av alls, sit ups däremot gjorde jag ngr för ett par dagar sen och magen värker fortfarande Nä men jag är ju i fantastisk form hahahaha.

Celeste97 skrev 2009-04-07 21:13:11 följande:
    Heloise vovve kan få springa!Min gubbe har fått för sig att vi ska börja göra armhävningar här hemma. Finns en sida där man hittar träningsprogram för att klara 100 armhävningar på 6 veckor (hundredpushups.com). Huvva! Men vad gör man inte för att hans överarmar ska svälla?
  • Celeste97

Ha ha, glömde jag att nämna att det fanns en systersajt för 200 situps efter 6 veckor: www.twohundredsitups.com/.

(Jag som är så otroligt vältränad klarade i inledningstestet av 5 armhävningar... ..på knäna. Hör och häpna!)

• Heloise

men då är jag impad, jag klara kanske 2 på knäna haha. Jag gjorde faktiskt 50 sit ups( men de sista 30 var ju helt klart undermåliga)kanska ska umgås lite med dina sidor och glida nerför altargången fit och fin istf floppy och fet
    Min kropp hatar mig och kombinerad CB fungerar ju inte, jag går inte upp men heller inte ner suck. Jag ska börja med snuskshakesen from tisdag igen. Jag vill ha Giselles kropp tack!!

• Heloise

jaha nämen då ska väl vi ut och gå då *tjurar* jag har inte ett dugg lust, alls!

• Celeste97

Promenader gillar jag! Att springa kan jag inte. Fast i år ska jag försöka, kanske lyckas jag till slut med konsstycket att springa en hel kilometer innan jag måste stanna!

• Heloise

nu är vi tillbaka, det är ju skönt när man pallrar sig iväg!
    det var längesedan jag sprang en kilometer haha, spelade fotboll förut och lovade mig själv att inte springa en meter frivilligt när jag la av, ett löfte jag hållt!

• lillabruden

tjohej!
    Har provbakat en tårta idag...blev jättefin men smakade alldeles för torrt så jag ska testa en annan i dagarna....

jag kommer inte in på bankens hemsida och jag börjar bli sur för jag hade tänkt betala lite räkningar bl.a!!!!

Ska till köpenhamn imorron och promenera kanske man kommer ikapp er
    Har ni kikat på www.tappa.nu? har för mig dem 'tävlar' om antal steg man gått....

Mulle, jättevacker klänning!!!!!

Svar på tråden Tantvarning 3