• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-04-03 15:27:07 följande:
    Två timmars underbar vårpromenad i strålande sol! Fjärilar överallt som dansar runt och fågölarna tjuter helt vilt och Blåsippor och tussilago överallt! Jag svimmar av vårglädje!Nu ska jag duscha och sedan flytta ut tvättställningen på altanen-DET är ett säkert vårtecken. Jippi, ca en kvm mer plats inne...
    Yes, då är det vår, hänga ut tvätt! Ett sant tantnöje!
  • passionsblomman

OCH dricka kaffe på altanen också!

Då är det fulla tantpoäng.

Soldemor skrev 2009-04-03 16:07:18 följande:
    Yes, då är det vår, hänga ut tvätt! Ett sant tantnöje!
  • lillabruden

oj vad ni alla är på härligt vår humör
    jag har nyss vaknat *gäspar* ska jobba till måndag morgon.

Att gå och gå ner i vikt är ju perfekt såhär års Passionis, dessutom får man se så himla mycket fågelporr ute, i träden och på gräsmattan ja överallt!! hahahaha! Tycker det ser så roligt ut, kanske för att jag har fåglar och vet hur dem beter sig!

Det bästa jag vet med att bo i hus (bodde i hus 15år av mitt liv) är att ta in tvätt från tvättvindan på sommaren.....*tar djupt andetag* Inget gör sköljmedel så gott doftande som lite sommarbriser!

Ska tantarmén ta fram paraply o väskor Heloise?

• Heloise

Nädå Lillabruden jag tycker att det är fult med personliga påhopp och spekulationer, men sånt händer ju här på BT lite nu och då och det verkar vara helt okej oxå. Det retar upp mig, inte bara för att det är m2b, utan det är otrevlig ton i så många trådar
    Hoppas ni får en underbar helg med massor av mys i vårsolen!!
    Jag ska ta ett BT break den här helgen för jag är less( inte på er så klart ).

• MulleNuh

jag har då aldrig sett fågelar pippa!!!!

Min gamla katt har jag dock sett bli påsatt mitt på cykelvägen utanför vårat gamla hus..

lillabruden skrev 2009-04-03 17:10:30 följande:
    oj vad ni alla är på härligt vår humör jag har nyss vaknat *gäspar* ska jobba till måndag morgon. Att gå och gå ner i vikt är ju perfekt såhär års Passionis, dessutom får man se så himla mycket fågelporr ute, i träden och på gräsmattan ja överallt!! hahahaha! Tycker det ser så roligt ut, kanske för att jag har fåglar och vet hur dem beter sig! Det bästa jag vet med att bo i hus (bodde i hus 15år av mitt liv) är att ta in tvätt från tvättvindan på sommaren.....*tar djupt andetag* Inget gör sköljmedel så gott doftande som lite sommarbriser! Ska tantarmén ta fram paraply o väskor Heloise?
  • passionsblomman

Är det någon mer än jag som är gammal nog att minnas "Razzel"?

"hej alla barn,jag heter Rulle,
    nu är det vår!
    -då pippar alla djuren!
    hejdå!"

• lillabruden

Heloise...jag håller med dig men då läser man istället trådar som denna o Jag lånar ut! så inser man att folk kan vara snälla med

Mulle, när du går med Bella till dagis håll koll i träden här ligger något i luften tror jag för här trillar dem ner o fortsätter för fullt!!!
    Mina parakiter är för tillfället under soffan och hittar på något skumt

Razzel är ingen jag känner igen..... men det verkar ju vara en smartis

Har köpt ny mobil.....förbannat krångligt säger jag bara! När en telefon behöver en CD och data så känner jag mig gammal!

• lillabruden

Äntligen vår, och snart kan den bli din

såg nån reklam med den slogan....minns ju inte vad det handlade om såklart

• tonårsmorsa

Jo, nog minns jag Razzel. Rulle var populär bland en del av barnen jag då hade på dagis. Det var för så länge sen så de barnen kan mycket väl vara här på BT. Inser att jag måste vara ruskigt gammal.

passionsblomman skrev 2009-04-03 17:24:23 följande:
    Är det någon mer än jag som är gammal nog att minnas "Razzel"?"hej alla barn,jag heter Rulle,nu är det vår!-då pippar alla djuren! hejdå!"
Svar på tråden Tantvarning 3