• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Några rader till innan sovdax.

Gosh, vad jag har dammsugit. Överallt, t.o.m på balkongen

Blomman; Två tummar är hållna inför morgondagen. Och Helosie krya på dig vännen.

Godnattkramar.

• Soldemor
    Heloise skrev 2009-04-01 23:02:16 följande:
    Nope, den är hädanefter katt termometer hahahahaha, de tar över allt!Äsch jag klarar mig utan termometer. Lika bra att inte veta Men vem vet jag kanske hittar katt termometerna jag köpte men aldrig hittade
    Yes! Cats rules! Hälsningar från Isolde och Amaretto!
  • lillabruden

här sitter man sömnig, orolig, lugn, pigg, glad, ledsen....PMS? *kliar litta i ögat*

ska på APT idag och jag skulle ju ha kört själv men istället får jag fint ta bussen som vanligt.....
    Igår löste jag ett världsproblem iallafall
    3 unga killar bråkade på bussen o chauffören vägrade köra förrän dem hoppat av....polisen ringdes och jag gick fram till killarna och pratade lugnt o sansat med dem att detta var inte värt en anmälan o alla snälla människor väntar på att dem ska hoppa av! Efter många om o men så gick dem faktiskt! Men det höll på att urarta när en frustrerad 2barns mamma blev arg och skrek på dem.......skrika hjälper inte, det vet vi tanter
    så kanske det var meningen iallafall att jag inte skulle ha körkort än......

nääää vill bara lägga mig i sängen...men men...har latat mig nog. Shoppade skitsnygga skor igår!

Mulle, det är torsdag idag o ingen bild på din Aspera!!!Skynda nu!

kramizzar

• Daa

Blomman, hur har det gått? Hållt tummarna här med.

Hur mår Heloise idag? Bättre?

Lillabruden, ett ingripande värdigt en redig tant. *impad*

Grattis till skitsnygga skor.

Ägnade större delen av kvällen igår till att riva tapeter i vardagsrummet. De ville väldigt gärna vara kvar på väggen, så vi hann kanske en tiondel. Ska försöka se om man inte kan göra på nåt annat sätt. Bra tips, någon?

Nu kom en arbetskamrat och försökte köra iväg mig till fikarummet. Det är dags att äta, tycker han.

Kram på er tanterna.

• Heloise

Lite bättre i dag, fast jag har fortfarande en himla huvudvärk.
    Ska iväg nu och träffa lite vänner, ska bli jättekul! Var evigheter sen jag träffade dem.
    Ha en bra dag tanter

BTW jag älskar att gå på distans kikade på föreläsning i sängen idag, bara skippa webcameran

• passionsblomman

Helloooo!

Jag har haft det bra idag och i inlägg 1623 i den här tråden kan den som vill läsa vad resultatet blev hos farbror doktorn!

www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

Det kommer bli en del åkande in till stan nu uppenbarligen.
    Hoppas det funkar.

Annars: det är ju en UNDERBAR dag! Vi tog oss lite TID för varandra och åkte ut på Djurgården och åt värsta lyxlunchen på Hasselbacken. Gud, jag är mätt ännu!

• MulleNuh

Ok! Ja men då är iaf en sak avklarad.. Skönt det!!
    Nervös väntan till ultraljudet kan jag tänka mig!!!

Härligt med lyxlunch! Det är ni absolut värda!!

• passionsblomman

Skitskönt faktiskt!

och ja, man behöver lite positiva saker i vardagen mitt i allt knegande och utredningar och allt vad som pågår. Det var verkligen så himla mysigt.
    Dit tänker jag åka fler gånger!

MulleNuh skrev 2009-04-02 15:15:10 följande:
    Ok! Ja men då är iaf en sak avklarad.. Skönt det!!Nervös väntan till ultraljudet kan jag tänka mig!!!Härligt med lyxlunch! Det är ni absolut värda!!
  • Im yours

Godagens mina vänner.

Oh, vad bra blomman Och tur att det var en snäll doktor, annars hade det blitt morrningar igen. Jag är inte insatt i allt du skrev, men förstår att det handlar om TID+TIMING.

Fick påskkort av stora sonen med familj idag. Smilla var påskkärring minnsan, både kvast, huckle, o fräknar satt där de skulle

Har sprungit nere på stan idag. Soligt, och blåst, men jag såg två svalor. Det bör väl vara ett vårtecken. Kanske var det därför jag tog vägen förbi blomgubben på torget, o köpte påskris á 20 riksdaler. Nu ska här fjädras, och pyntas!

Nu ska jag göra en lasagne, grannen är inbjuden på middag. Tänker på dig söta blomman som vart och lyxat på Djurgården. Det är du verkligen värd

Tjusigt ingripande med stil, lillabruden! Heja, heja!!

Kramar från ett Örebro med strålande solsken.

Svar på tråden Tantvarning 3