• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Jag lydde massören och vilade benet (det ena var värst) tills det slutade göra så ont (jag kunde inte gå ordentligt uatn att halta) och så masserade jag och försökte stretcha försiktigt samt hade ormsalva på. Nu har det gått över!

Panzerfaust skrev 2009-03-31 20:17:46 följande:
    Hur fick du bort smärtan till slut?
  • TinkerBelle

När börjar lill-pluttan på dagis?

MulleNuh skrev 2009-03-31 20:13:14 följande:
    Ja vissa av er här vet ju att min klänning blev fel IGEN!!!!Så nu börjar "skiten" om igen!!!
  • MulleNuh

om 2 veckor...

TinkerBelle skrev 2009-03-31 20:24:41 följande:
    När börjar lill-pluttan på dagis?
  • lillabruden

hejsan hej mina medtanter, och gubbe

Kan bara tacka er oändligt för erat stöd!!! Jag mår mycket bättre över uppkörningen nu. Pratade med min morbror som är en sådan smartis...Han sa att det kunde likaväl varit att jag fått körkortet och misstaget inte hänt där och då, utan det hade kunnat hända en 'vanlig' dag och jag hade kunnat köra på någon! Så sant som det är sagt! Och jag kommer ju klart aldrig att göra om detta misstag för det sitter etsat i minnet! Så vem vet, kanske universums sätt att få mig att rädda liv?
    Och jag ska ta det nästa gång! Kanske inte är så himla stirrig och nervig då

Panzerfaust, jag älskar lavendel!! Önskar jag hade lite här att sniffa på..... det ligger barndoms minnen med farmor i Italien med lavendel
    Lycka till med plantorna

Mulle, vad händer med klänningnen!? Ska jag sy en till dig och Bella fyllde år idag va? Grattis

Passionis, skönt att du kan gå normalt igen!!! Samtidigt som man måste vara igång, så är det lika viktigt att vila upp sig!! Hade ju varit trist om du inte kunnat gå ut o promenera nu vid vårtid

Im Yours, hur går det?

Tinkerbelle, jag antar att det är en bra sak med att inte ha körkortet ännu....jag fastnar inte i bilkö så lätt bussen har numer fler separata filer i stan så det går fort....men den har å andra sidan varit sen åt båda hållen, mer än 10min, i 3dagar nu!! *morrr*

Didis, jag ger 4203kr för 58kvm utanför Malmö...inklusive möglig balkong och mögel i taket i sovrummet, fast sovrummet är fixat nu!
    Jag tror man får bita ihop med vissa priser så som det ser ut i dagens läge......

Daa och soldemor, jag hade nått att säga er med, men får återkomma, får gå bakåt o läsa så jag minns vad jag skulle säga
    kramkram

• lillabruden

Daa, det finns ju bra inspektörer men dem får ju ändra sitt eget rykte tycker jag, du har gjort ditt!

Soldemor, nästa gång jag ska göra något ska jag se till att ha feber då jag tycker det låter som en logisk bra idé för man orkar inte vara nervös, och man orkar bara vara sig själv, vilket man ska vara

• lillabruden

hoppsansa över 6000 inlägg!!!

Skål?

• passionsblomman

MEN VAD ÄR DET MED OSS!!! här missar vi att det vankas kalas! *rusar ut och hämtar skumpan* skåååål!
    6000 inlägg!!! Det kan inte vara många trådar som har hunnit upp i det innan de stängts...

• passionsblomman

Jag inser just att det nog bara är sådär en fem dagar kvar tills den här tråden stängs förresten....

första tråden fick 397 inlägg på sina tre månader.

Den andra fick 2249.

Den här har alltså över 6000 och vi har fem dar kvar...

• tonårsmorsa

Hejsan alla tanter. Ser att jag kommer lagom till festen. Skål!

Svar på tråden Tantvarning 3