hejsan hej mina medtanter, och gubbe
Kan bara tacka er oändligt för erat stöd!!! Jag mår mycket bättre över uppkörningen nu. Pratade med min morbror som är en sådan smartis...Han sa att det kunde likaväl varit att jag fått körkortet och misstaget inte hänt där och då, utan det hade kunnat hända en 'vanlig' dag och jag hade kunnat köra på någon!
Så sant som det är sagt! Och jag kommer ju klart aldrig att göra om detta misstag för det sitter etsat i minnet! Så vem vet, kanske universums sätt att få mig att rädda liv?
Och jag ska ta det nästa gång! Kanske inte är så himla stirrig och nervig då
Panzerfaust, jag älskar lavendel!! Önskar jag hade lite här att sniffa på..... det ligger barndoms minnen med farmor i Italien med lavendel
Lycka till med plantorna
Mulle, vad händer med klänningnen!? Ska jag sy en till dig
och Bella fyllde år idag va? Grattis
Passionis, skönt att du kan gå normalt igen!!! Samtidigt som man måste vara igång, så är det lika viktigt att vila upp sig!! Hade ju varit trist om du inte kunnat gå ut o promenera nu vid vårtid
Im Yours, hur går det?
Tinkerbelle, jag antar att det är en bra sak med att inte ha körkortet ännu....jag fastnar inte i bilkö så lätt
bussen har numer fler separata filer i stan så det går fort....men den har å andra sidan varit sen åt båda hållen, mer än 10min, i 3dagar nu!! *morrr*
Didis, jag ger 4203kr för 58kvm utanför Malmö...inklusive möglig balkong och mögel i taket i sovrummet, fast sovrummet är fixat nu!
Jag tror man får bita ihop med vissa priser så som det ser ut i dagens läge......
Daa och soldemor, jag hade nått att säga er med, men får återkomma, får gå bakåt o läsa så jag minns vad jag skulle säga
kramkram